Inšpirácia od Dominika M. Ty nezbednica :P
*le na večery ......
Greg po mňa prišiel na čas . Mala som oblečené rúžové šaty s čiernym opaskom čierne lodičky a vlasy som mala nakulmované .
Reštaurácia bola neďaleko vyberala ju Dee . Boli sme tu sami OMG on je tak sexy mám chuť okúsiť jeho a jeho pery.
Na večeru sme mali Šlapagety (šlahačkové špagety ) :D Tento recept mu určite dala Zoe .
Po večery sme isli do klubu
"Ali počkaj ma v zadnom boxe idem po pitie"
Po chíľke prišiel a v ruke držal Jack Daniel´s .
"Chlapče ty vieš čo milujem " Roztomilo som sa zasmiala
Keď sme dopili flašku išli sme tancovať . Pri tancovaní som naneho dostala strašnú chuť
"Ali? "
"Áno ?"
"Chcem ťa " pošepkal mi Greg pri pomalej pesníčke do ucha
"Aj ja teba :* "
Zrazu som zacítila narastajúci kopček v jeho nohaviciach . A v tedy som si uvedomila čo spravím .
Pohľad Grega .....
Strhla ma za ruku na dievčenské WC a zamkla za nami perverzne sa na mňa usmiala a ja som vedel čo chce a čo chcem ja .
(P.a. Asi vieme všetci čo sa stalo takže to preskočím )
Keď sme skončili videl som ako Ali odišla stale som sa z toho nespametal .
Pohľad Zoe .....
keď prišla Ali domou hneď sa mi nanej niečo nezdalo
"Dee niečo je s Ali "
"Aj ja som si všimla "
"Oooooukeej , Takže zajtra máme nový kšeft a o pol 2 tu je ta nova baba "
"Myslíš Kate ? "
"Jop ak bude v poho tak by sa mohla nasťahovať len preca máme voľnú jednu izbu na Aliinom poschodí "
"Jop tak pome spať :D"
Na druhý deň .......
Tá Kate bola milá a drsná zobrali sme ju a práve sa nasťahovlala najviac si s ňou sadla Ali .
Je pol 9 a všetky 4 sme sa išli prichistať na kšeft
Ja som mala kraťasi a vybijanú podprsenku. Ali mala kožené legíny a biele tričko s krížokom.
Dee mala tyrkisové rajtrky s bielim Fake tričkom.
Kate mala telosvú suknu s vysokým pásom a pod tým biele tričko.
Všetky 4 sme mali obuté síce lodičky ale akurát aby sa nám v nich dalo aj behať.
Kšeft dopadol dobre nemuseli sme ani vyberať naše zlatíčka .
Doma som zavolala Zaynovy či nepôjdeme na lahkú večeru ani som sa neprezliekla načo nech si chlapec zvyká .
Boli sme v Nando´s bol to krásni večer ale to som netušila čo sa stane ráno ....Ráno..... Prebudila som sa na to že do izby vtrhla Kate , Dee a Ali a v rukách držali .........................