Poznaj mnie #1

87 11 1
                                    

No to cześć jestem Alice jak już wspominałam, na wstępie w sumie też mnie trochę poznałeś więc przejdźmy do rzeczy pewnie chcesz wiedzieć o mnie więcej dlaczego się głodziłam? Dlaczego się okaleczałam? Może dalej to robię....

-Nie już tego nie robię skończyłam z tym! To wykrzyczałam mojej przyjaciółce już ona powoli mi nie wierzy nie dziwię się jej takie zakłamanej osobie jak ja? Tez bym sobie nie wierzyła na jej miejscu tyle razy ją okłamałam ,że skończę z samookaleczeniem ale nie mogłam pewnego dnia rodzice powiedzieli mi ,że jeżeli schudnę chociaż kilogram zapisują mnie na obóz dla anorektyczek. Poczułam się śmieciem nie mogłam nic zrobić przerażała mnie ilość kalorii w wodzie a co powiedzieć dopiero w kanapce lub innym pełnowartościowym posiłku chciałam zacząć stopniowo jeść coraz więcej i przytyć 5kg ale jakoś mi to nie wychodziło.Przez 2 miesiące udało mi się przytyć kilogram byłam załamana bo myślałam ,że będzie więcej ale nie traciłam nadziei  i próbowałam dalej walczyć z moją chorobą.Nawet nie było już tylu ran na rękach ale to nie zmieniało faktu że nienawidziłam mojego ciała, nie mogłam patrzeć w lustro... Rodzice wszystkie lustra z domu powyrzucali bali się ,że jak znowu spojrzę zobaczę kolejne dwa kilogramy do zrzucenia i tak w sumie to teraz im za to dziękuję. Bo gdyby oni wtedy je zostawili może bym wam tego nie opowiadała, teraz wiem jakie błędy popełniłam i jak bardzo zraniłam moich bliskich, ile cierpienia przeze mnie przeszli. Ale gdyby ich mi wtedy zabrakło sięgnęłabym znów po nóż, strugaczkę,żyletkę.... 

,,Teraz oby tak dalej a może wyjdę na prostą" te słowa są ze mną już od 3lat nie mogę się od nich uwolnić, to przykre ale prawdziwe. Kiedyś bym nie pomyślała ,że opowiem komuś wszystko co działo się przez te 3 lata mojego i nie tylko mojego cierpienia, gdybym mogła cofnąć czas ale nie mogę i muszę cieszyć się z tym co jest tu i teraz! 

Mała AliceWhere stories live. Discover now