Bonnie x Větrák

259 27 21
                                    

Jen chci říct že je to jen vtip a pomsta Bonniemu za to, že mě neustále zabíjí ve FNaF 4, so i hope you'll enjoy it!

,,Freddy! Co je do háje s klimatizací?!" zahulákám.
,,Je pokažená!" ozve se odpověď ze sklepa. Taky bych se tam mohl jít ochladit, Ale to by tam nesměl být on.
,,Bonnísku!" Ale ne! Ne, že za mnou právě nestojí Toy Chica! Otočím se, má noční můra se splnila.
,,Nech mě!" zavrčím. Opravdu nemám potřebu poslouchat její, její, eh, neznám vhodné slovo.
,,Ale Bonnísku!" vypískne.
,,Ne!" zařval jsem, když jsem ucítil její rty na mém krku. Teď bylo jedno kam se schovám, hlavně když tam nebude ona. Rozběhl jsem se pryč. Takže, do sklepa nemůžu a tady to taky tak nějak nejde. To je nápad! Hlídačova kancelář! Nahoře jsou nějaké trubky, takže se tam dobře schovám. Když jsem přiběhl do kanceláře, odrazil jsem se od země a skočil na stůl, odkud bylo snadné se dostat nahoru na trubky.

,,Bonnísku! Kde jsi?" Vydrž to, nehýbej se, nemrkej.

Když už tu příšeru nejde slyšet, konečně slezu. Chvíli jen tak stojím za stolem a po chvíli si sednu na židli. Ucítím příjemný vítr. Podívám se před sebe. Krásný, stříbrný a mužný větrák.
,,Zachránil jsi mě." zašeptám směrem k němu. On trochu jinak zavrčí. To by se dalo brát za výzvu k něčemu nevhodnému dětem...

Ehm, tady to ukončím, protože se mi nechce psát, co u toho větráku bude dělat...

FNaF Just ship itKde žijí příběhy. Začni objevovat