Ehm, takže teď zkusme dělat, že v této kapitole mají naši lidští roboti i city a není to celé for fun. (Trochu se snažím psát romanticky, mám totiž v plánu psát něco podobného... )
Vysoký fialovovlasý muž s králičíma ušima seděl u jednoho z mnoha stolů v prázdné restauraci. Neměl co dělat a nabídky od svých přátel k levné zábavě ho nebraly a ani si nemohl připravovat své číslo - jeho kytaru mu vzali a nechali ho dlouhou dobu samotného, skrytého před světlem.
Nenáviděl je, ty levné náhrady. Prý hračky! Vždycky si říkal, že všechny čtyři nové "kamarády" nesnáší, ale časem si začínal přiznávat to, že si ta drobnou dívka s dlouhými blond vlasy možná našla cestu k jeho srdci. Viděl se s ní pouze párkrát, naposled to bylo, když v kuchyni kradl pizzu. Když to zjistila, nenadala mu jako Freddy, ne, ona se usmála a celou mu ji přenechala. Skoro by mu i ukápla slza radosti, kdyby samozřejmě mohla. Z jeho myšlenek ho vytrhl něčí výkřik.
,,Stejně to není moje chyba! Kdybys alespoň minutu byla normální! Ale slečinka ne, ona vždycky potřebuje něco extra!"
,,Naposledy ti říkám, že tohle je naprosto normální," oba účastníci hádky ztichli, když uviděli, že v místnosti nejsou sami. Ona dívka s vražedným pohledem sledovala modrovlasého chlapce s králičíma ušima, který ji držel za ruku.
,, Ahoj Bonnie, " usmála se dívka a mile Bonniemu zamávala. Modrovlasý chlapec se zamračil.
,, A tohle je ten problém! Zastáváš se těch, kteří za to nestojí. Pojď!" prudce jí trhl s rukou a ona klopýtla. Bonnie prudce vstal od stolu (málem ho převrátil) a vyrazil směrem k dvojici.
,, Nešahej na ni, ty ubohá náhrado!" prskl mu do obličeji. Modrovlásek se zasmál.
,, Ty? Ty se o něco snažíš? Patříš do skladu, jsi k ničemu! Proč by tě asi tak vyhazovali, kdyby neměli mne? Ty i celá ta tvoje banda tupců jste zaostalí pitomci. " chystal se k útoku.
,, Nechte se!" vyjekla dívka a stoupla si mezi chlapce. ,, Ty," ze vzteklým výrazem se otočila na modrovlasého. ,, jsi namachrovaný blbec, a já s tebou skončila. Navždy. Konečně jsem poznala, jaký jsi. Sbohem." prohlásila a otočila se na druhého. ,, A co se tebe týče. Děkuji. " usmála se.Modrovlásek chvíli vstřebával to, co se stalo, - to víte, špatně aktualizovaný systém je na velký hnědý čtvereček čokolády, a poté vzteky skoro zrudnul (samozřejmě v mezích animatronika - či li mu maximálně zrudly žárovičky v očích) .
,, Toy Chico, " otočil se na ni a praštil do stolu. ,, vím toho o tobě tolik, že ti můžu zničit všechno, co máš. Rozmysli si to, čas utíká." zlověstně ztišil hlas a odešel pryč. Toy Chica zděšeně pohlédla na odcházející osobu.,, Ach Bonnie, co budu dělat," Toy Chica byla zoufalá. Bonnie ji vzal za ruce.
,, Neboj, já to vyřeším. " usmál se na ni a sedl si s ní na prázdné pódium. Lehce ji objal kolem ramen. ,, Třeba ho rozeberu na kousky, ale tobě nic neudělá. "
,, Mám tě ráda." zašeptala s opřela hlavu o jeho rameno. On ji pohladil po vlasech a usmál se.
,, Já tebe taky." přitáhl si ji k sobě blíž. ,, Tobě to nevadí? Vždyť tě před chvílí opustil tvůj přítel,"
,, Přítel? Toy Bonnie? To snad ne, " zasmála se. ,, Ne, ne, já ho brala spíš jako mladšího bratra."Dlouho spolu takhle seděli a dívali se do očí druhému. Vtom Toy Chica tenhle dlouhý pohled přerušila. Prohrábla mu vlasy a pohladila ho po tváři. On se usmál a přiložil ruku na její. Ona jej chytila druhou rukou za košili a přitáhla ho k sobě tak blízko, že se jejich rty skoro dotýkaly.
,, Můžu? " zašeptala ostýchavě.
,, Vždycky." odpověděl a spojil jejich rty v dlouhý polibek.První se dotáhla Toy Chica. Mile se usmívala a vypadala šťastná.
,, Tak jak to mám brát? " ozval se najednou protivný hlas ode dveří. Toy Bonnie se vrátil. ,, Děláš ze sebe bůh ví co jen, aby tě litoval?"
,, Jak to máš brát? " postavil se Bonnie a usmál se. ,, Ber to tak, že ona je teď mou přítelkyní a jestli jí ublížíš, 'seš mrtvej."
,, Podruhé." dodala Toy Chica...Upřímně Vás prosím o jakýkoliv názor, budu za něj moc vděčná.
ČTEŠ
FNaF Just ship it
FanfictionV tomto příběhu budou animatronici v takové té lidské podobě, stále robot ale vypadá jak člověk, může dělat to, Co člověk a tak. Různé shipy postav z Five nights at Freddy's.