Günaydın, naber? Ben galiba iyiyim. Dün gece birilerinin bana hala değer verip bir şeyler hissettiğini anladım. Bu güzel bi duygu cidden. Şimdi sizlerle bi kaç söz inceleyelim. İlki "Beni kır ama hayal kırıklığım olma". Enes Alper Kupşen'in şiirinden güzel bi söz. Ne demek istemiş biraz açalım. İnsanlar bir şeye inanır, güvenir ve onun aksi olduğu zaman hayal kırıklığına uğrarlar ve bu birinin sizi kırmasından, ağır bi söz söylemesinden daha kırıcıdır. Bir arkadaşınız sinirli bi anında size kötü bir şey söylerse kısa süre içinde affedersiniz değil mi? Ama bir arkadaşınız size böyle böyle diyip ve tersi çıkarsa güveniniz kırılır, hayal kırıklığına uğrarsınız. Bu cidden kolay affedilecek bir şey değil. Buna dikkat edin yoksa hayatınızdan birisini kaybedebilirsiniz.
Bugün kafamın içinde yankılanan seslerle uyandım. Kafam acaba hala karışık mı? Umarım değildir. Herneyse başka bi söze geçelim. Benim bi şarkımdaki "Hayatımdan kaybedeceğim şeyleri şuan çıkardım" sözü dikkatimi çekti. Ne anlama geldiğine bi bakalım bence. Elbet gidecek, bitecek şeylere heves gibi davranmayıp o an bitirmek en güzeli demişim. Ama bunu derken karşıdakini düşünmemişim. Galiba bencilim biraz. Ama bunu demem yaşantımla alakalı, tecrübelerim, acılarım bunda büyük etken. Delirmemek için az da olsa kendimizi düşünmeliyiz değil mi? Yada dengelemeliyiz artık, bencillikte bi yere kadar. Bu bölümüde Base G'nin bi sözü ile kapatayım. "Mutlu olmak istiyorsan bulaşmayacan kaltaklara."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka Kitabın Adı Ne Olsun?
Short StoryNew York Times Gazetesi Tarafından Yılın En İyi Kitabı Seçilmedi"