BÖLÜM2

110 18 8
                                    

Denizin ağzından...

Derste telefonumun titremesiyle daldığım yerden gözlerimi ayırdım mesajı açtığımda en yakın arkadaşım barıştan olduğunu gördüm

GÖNDEREN: Barış
İnek öğrenci dersin bittiyse herzamanki barda seni bekliyoruz !!

Dersten sıkıldığımdan bu benim için iyi bir kaçış yolu olmuştu defterimi elime alarak sıkıcı Anatomi dersini anlatan hocanın yüzüne bakmadan dışarı çıktım üniversitede olduğum için hocalar bişey demiyordu.Temiz havaya çıkınca genzime dolan havayı derince içime çektim otoparka doğru gidip beyaz spor arabama atladım elimdeki defteri arkaya fırlatıp gaza bastım herzaman gittiğimiz Blue Green barına doğru hızla ilerledim bara ulaştığımda arabanın anahtarını valeye verip bizimkilerin yanına ulaştım yine gırgır şamata peşindeydiler ve yine herbirinin yanında günübirlik takıldıkları kızlar vardı benimse kızlarla aramda hep mesafe olmuştur arkadaşlarımın yanına geldığimde bana bakıp güldüler bense hemen yanlarındaki siyah deri koltuğa geçip sigaramı dudaklarıma yerleştirdim derin bir nefes alıp dışarı bıraktım yanıma kısa siyah dar elbisesiyle tüm vücüt hatları belli eden bir kız yanıma oturup bana sokuldu kız güzeldi bir erkeği baştan çıkarıcak kadar seksiydide kafasını kulağıma yaklaştırarak ince sesiyle " kendini bana bırak rahatla " dedi ah buna o kadar çok ihtiyacım vardı ki okuduğum son sınıf tıp fakültesi dersleri ailemin bana olan "Başarılı olmalısın deniz daha çok çalışmalısın deniz en iyisi olmalısın deniz" baskısından sonra rahatlamaya çok ihtiyacım vardı durumumuz iyiydi hatta çok iyiydi babamın bir şirketi ve Amerikada bir oteli vardı ama bunları çok çalışarak elde ettiği için benimde çok çalışmam gerektiğini düşünüyorlar.Sigaramı masada ki küllükte söndürüp kızı dinleyerek oturduğum koltukta yavaşça yayıldım kız bana daha çok sokulup elini göğsümde gezdirerek bana sırıtıyordu bende elimi  beline  yerleştirip onu kendime çektip kız bana gülümseyip köprücük kemiğimde  forever yazılı
dövmeye  dokunup dövmenin üstünü öperek " ne kadar güzel bir dövme " dedi onu üstümden ittirip " Git " diye bağırdım bana amlamsızca bakıp " ne oluyor naptım " dedi dişlerimin arasından bakıp " Defol " dedim o dövmeye kimse dokunamazdı üstelik bir sürtük asla!! barış yanıma gelip " sakin ol dostum " kız seni rahatlatmaya çalışıyodu " dedi ona sinirli bir şekilde bakıp " şu sürtükleri yanınızdan gönderin artık " dedim kafasını sallayıp kızları gönderdikten sonra deri koltukta ; Barış, Rüzgar,Ege, cenk ile koltukta yan yana dizilip oturmaya başladık kendi aralarında konuşup gülüşüyorlardı barmene işaret edip bize içki getirmesini söyledikten sonra onların konuşmalarını dinlemeye başladım. hepsıylede 8-9 yasından beri tanıyordum hepsıninde durumu iyi ailelerimizde sureklı bırlıkteler. Ben bunları düşünürken rüzgar konuşmaya başladı " Ah sen ve kadınlara olan düşmanlığın " ben cevap vermeye kalmadan hepsi bir ağızdan benim hakkımdaki düşüncelerini sergilemeye başlamışlardı.
Cenk" İddaya girerimki bu gidişte bu çocuk kimseyle olamıycak " bu sözün üzerine Barış büyük bir kahkaha atarak " Hayır hayır bunu kabul edemem bakire ölemezsin sevgilim " dedi. gözlerimi devirip " Ha ha ha çok komiksiniz " dedim barmen içkileri getirip masaya koyup giderken egede beni destekler nitelikte " oğlum uğraşmayın lan şu çocukla o hala ergenlik döneminden çıkamadı eski sürtük sevgilisini düşünüyor" kaşlarımı çatıp bağırarak " kesin sesinizi size onu unuttuğumu daha kaç defa tekrarlamam lazım " dedğimde Barış atılarak " o zaman o sürtüğü unuttuğunu hepimize kanıtla hala Alevle yaptırdığın dövmeyi bile sildirmedin onu unuttuğun flan yok " dediğinde daha fazla dayanamayıp bağırarak " yeter artık bana bunları hatırlatarak daha iyi hissettirdiğinizi sanıyosanız yanılıyosunuz bilmiş olun hem artık o umrumda değil " dedim cenk ordan atılarak " o zaman kanıtla! sana bir ev ve kız ayarlayalım birlikte ol böylece bize onu unuttuğunu kanıtlamış olursun " diğerleride buna katılarak kafalarını salladılar onlara gözlerimi devirip " Yeter bu saçmalıkları daha fazla dinlemiycem " diyerek oturduğum yerden kalkarak çıkışa doğru ilerledim barış arkamdan bağırıp" kaç bakalım daha ne kadar kaçıcaksın gerçeklerden " dedi onu dinlemeyerek dışarı çıktım hava kararmaya başlamıştı valeye arabamı getirmesini söyledim barın önünde arabamı beklerken sol tarafta bir hareketlilik gözüme çarptı o tarafa bakınca turuncu range rover bir araba ve içinde birlikte olan bir çift sırıtarak bakıp kafamı çevirdikten sonra tekrar oraya baktım çünkü o arabadaki Alevdi ! ve birlikte olduğu kişi benim yakın arkadaşım suattı beni önceden onunla aldatmıştı onun için herşeyi yapmama rağmen beni suatta tercih etti birlikte dövme yaptırmıştık birçok şey yaşamıştık ama o beni terketti Kahretsinki onu hala unutamamıştım o kadar şey yapmasına rağmen onu hala deli gibi seviyordum kan beynime sıçramıştı benim mekanımda benim sevdiğim kadınla birlikteydi arabaya doğru hızlı yürüyü kapıyı açtım suatı aşağı çekip yere düşmesini sağladım üstüne çöküp onu yumruklamaya başladım alev çığlık atarak durmamı söyledi ben hızımı alamayarak birkaç yumruk daha yüzüne geçirip ayağı kaltım alev bana korkarak bakıyordu ona kaşlarımı çatmış ayrıca hüzünlü bir şekilde bakıyordum gözlerimi alevden ayırıp suata bir tekme gecirip arkamı döndüm alev arkamdan bağırmaya başlayınca onu umursamayıp bara doğru yürümeye başladım. valeye arabayı sonra alacagımı soyledım Alev benim ve diğer arkadaslarımın çocukluk arkadasıdır biz onunla hep çok iyi anlaşmışızdır ailelerimizde iyi anlaşır ortaokul son sınıfında çıkmaya başladık ve üniversitemin ikinci yılına kadarda birlikteydik ama üniversitenin ikinci yılında ayrıldık Alev Moda tasarmı okuyodu o yüzden biraz havalı ve gözü hep yükseklerdeydi birlikte çok şey yaşadık onu hep sevdim karşılıksız deli gibi sevdim oyse beni yakın arkadasım suat ile aldattı Kahretsin !! bara ulastığımda bizimkiler aynı yerde oturmuş konuşuyorlardı beni gördüklerinde şaşkınca bana baktılar ege ayağa kalkarak " seni kızdırmak istememiştik sadece şaka yapıyorduk" dedi sanırım çok sinirli olduğum belli oluyodu ona kaşlarımı çatarak bakıp " bir ev ve kız istiyorum yarına kadar hazır olsun size onu unuttuğumu göstericem " dedim hepsi bana bakıp güldüler beni siyah deri koltuğa oturtup barmene içki getirmesini söylediler cebimden sigara paketini çıkartıp bir tanesini dudaklarıma yerleştirdim derin bir nefes alıp bıraktıp içkiler gelince hepimiz alıp içmeye başladık barış bana bakarak " hah şöyle oğlum rahatla biraz senin fikrini değiştiren şey ne bilmiyorum ama iyiki olmuş " hepsi hep bir ağızdan kahkaha attıktan sonra Rüzgar " yarın hepsi hazır olur merak etme çok güzel olucak " rüzgara bakıp beceriksizce tebessüm ettikten sonra içkilerimizi içip gülüp eğlenmeye başlamıştık. eskisi gibi .

****
Sabah uyandığımda yatağımdaydım ve başım çatlıyodu dün akşam çok içmiştim sanırım arkadaslarım getırmıstı benı yataktan cıkıp banyoya gırıp hızlı bir duş aldım çok acıkmıştım bugün haftasonu olduğu için okulda yoktu banyodan çıktıktan sonra üstüme lacivert gömlek siyah dar pantolon ve koyu kahverengi bir kemer takıp saçımıda düzeltikten sonra aşağı inip anneme ve babama günaydın deyip birer öpücük yolladıktan sonrakahvaltı masasına oturdum Annem bana bakıp sıcacık gülümsemesiyle " nasılsın deniz dün biraz kötüydün " dedi bende aynı şekilde anneme bakıp " daha iyiyim anne " dedim bu sefer babam bana bakıp " annenle italya tatili yapmayı düşünüyoruz sende bizimle gelmeye ne dersin bu yıl çok çalıştın bu tatili hak ediyosun " dedi başımı sallayıp "olabilir "dedım babamla konuşmamı Egenin attığı mesaj bölmüştü
GÖNDEREN: EGE
Benim eve gel kızda 1 saate gelicek.

mesaja cevap vermeyip ağzıma birkaç şey daha attıktan sonra afıyet olsun deyip masadan kalktım annemi öpüp görüşürüz dedikten sonra babam arkamdan seslenerek " Akşama geç kalma hep birlikte bir aile yemeği yiyelim " dedi ona bakıp gülümseyerek " tamam " dedikten sonra siyah spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip kapıdan çıktım spor arabama atlayıp egenin evine sürmeye başladım ben napıcaktım dün sinirle başka bir kızla olmayı kabul etmiştim ve şimdi yapmalıydın eğer geri çekilirsem korkak diyip benimle dalga geçerlerdi onun için bu işi bugün yapmalıydım bilmiyorum belkıde yapmazdım . Arabayı egenin evinin önüne park edip eve yürüyüp kapıyı çaldım kapıyı açan Rüzgar yine iğrenç espirilerinden birini yapmıştı " Bir koala bir koalaya ne demiş? sen kaç ben koalıyım " deyip kahkaha atmaya başladı yüzümü buruşturarak " İğrençsin " dedim onu elimin tersiyle kenara itip eve girdim bizimkiler tam kadro içerde oturuyorlardı yanlarına gidip oturduktan sonra barış bana bakıp " Deniz geldiğine göre biz kalkalım bugun onun için yorucu bir gün olcak kızda birazdan gelir zaten " dedi hepsi birden ayaklanınca onları kapıya doğru ığurladım hepsi tek tek çıktıktan sonra ege kapıda bana bakıp " rahatına bak ve sadece rahatla " dedi ona bakıp kafa salladıktan sonra kapıyı kapattım sonra mutfağa gidip kendime bir bira açıp salona geçtim televizyonu açıp rastgele bir kanal açtım ne olduğuyla ilgilenmiyodum sadece rahatlamaya çalışıyodum çünkü ilk defa biriyle birlikte olucaktım ve Alevden sonra ilk defa bir kızla çok yakınlaşıcaktım ben bunları düşünürken kafamı sağa sola sallamaya başladım kafamı sallarken sol taraftaki kitaplıkta kitapların arasında siyah birsey dikkatimi çekti ne olduğuna bakmaya giderken aklıma bizimkilerin kamera yerleştirenileceği geldi kitalığa iyi yaklaşarak kitaplara bakıyomuş gibi yapıp onu bir kamera olduğuna emin oldum Ah! tabiki kamera koyucaklardı çünkü benim başka bir kızla olacağıma inanmıyorlardı kitaplara biraz daha baktıktan sonra biraz önce oturduğum yere geçip biramdan büyük bir yudum almıştım ki kapının sesi duyuldu biramı kenara koyup kapıya doğru ilerledim kapının önünde durup derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı açtım karşımda ayyaş bir adam ve onun yanında kumral,gözleri açık mavi çelimsiz ve tatlı bir kız duruyodu gözlerinden ve titreyen vücudundan korktuğunu çok belli ediyodu ben kızı incelemeye devam ederken yanındaki ayyaş ağzında birşeyler geveledikten sonra kızın kulağına birleyler soyleyıp gitti kızı içeri davet ettikten sonra korkak adımlarla içeri girdi kapıyı kapatıp ona döndüm işte şimdi başbaşa kalmıştık ve benim ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu !!...

Arkadaşlar multimedyada Gecenin fotoğrafı var vote, iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum .

GECENİN KARANLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin