George POV
Twee mannen pakken Clementine beet en nemen haar ergens naartoe. Fred rent naar Millie toe die aan het huilen is. Ik loop er naartoe en vang nog een glimp van Clementine op die helemaal onrustig is. "Wat was er net nou ineens gebeurd. Het ging van rustig eten naar ineens een gevecht tussen twee meiden" zegt Fred. "Er was iets gebeurd in de leerlingenkamer en we hadden niet gedacht dat Parkinson ons ook volgde, en toen gebeurde het" zegt Millie.
"Hoe kan het dat de professors niks deden? Normaal zijn ze er al bij als er iets kleins gebeurd" zeg ik. "Professor Dwaaloog hield hen tegen, tenminste dat zag ik" zegt Verena. We knikken en lopen naar buiten. Als we langs professors Perkamentus kantoor lopen horen we geschreeuw. We blijven staan en luisteren. "Toen ik 5 jaar oud was waren mijn ouders vermoord" horen we Clementine zeggen. "Door wie?" horen we professor Anderling vragen. "Door de Potters" zegt ze als ze de Potters uit spuugt. Iedereen kijkt elkaar geschokt aan en ik kijk Fred vragend aan. Hij haalt enkel zijn schouders op en luistert verder.
"Van mijn moeder moest ik vluchten naar een huis dat in een groot weiland stond. Er woonde daar veel mensen zei mijn moeder. Ik ging er naartoe en na een week werd ik mee genomen. Ik had geen idee waar en weet het nog steeds niet." Fred en ik kijk elkaar aan en luisteren verder. Na een paar minuten luisteren horen we Clementine schreeuwen:"VERTEL HET ME DAN!" Millie en Verena schrikken en deinzen een beetje naar achteren. Als we de trap horen verschuiven lopen we snel een hoek om. We kijken hoe Clementine woedend naar uit het kantoor stormt.
Clementine POV
Ik loop woedend het kantoor uit en loop naar buiten het verboden bos in. Ik verschijnsel naar de plaats waar De Heer is. Wormstaart kijkt me vragend aan. "Ik wil De Heer spreken" zeg ik. Hij knikt en lijdt me naar een kamer. "Mijn Heer Clementie Zwadderich wilt u spreken" zegt hij nerveus. "Kom binnen, kom binnen" zegt hij zwak. Wormstaart loopt snel weg en ik loop de kamer binnen. "Ga zitten" zegt hij. Ik ga tegenover hem zitten. "Wat kom je doen?" vraagt hij. "Ik weet dat je het hebt gehoord" zeg ik. "Dat heb ik inderdaad" zegt hij. "Ik heb u niet verraden. Het verhaal is wat...aangepast" zeg ik. "Mooi, mooi" zegt hij. "De laatste opdracht is bijna. Ik wil dat je er helemaal klaar voor bent" zegt hij. "Ja, mijn Heer" zeg ik buigend. Ik sta weer op en loop de kamer uit. Ik verschijnsel weer en ik sta weer in het verboden bos.
Ik loop eruit en loop de school weer binnen en leerlingen kijken me aan en fluisteren. Ik zucht en rol mijn ogen. Ik loop naar de leerlingen kamer en naar mijn kamer, iedereen negerend. Ik pak een boek en zucht. Ik begin te lezen.
_*_*_*_
Ik hoor dat de deur word open gemaakt en Millie en Verena komen binnen. Ze hebben een stuk chocolade cake bij zich. "Hier, om je op te vrolijken" zegt Verena en ze geeft me het stukje cake. Ik glimlach naar ze en begin aan mijn cake. "Morgen is de laatste opdracht, ben je er klaar voor?" vraagt Millie. "De opdracht was toch vandaag?" vraag ik. "Het is verplaats vanwege de....omstandigheden" zegt ze. Ik knik en eet verder mijn eten. "George is ongerust" zegt Millie. Ik snuif en rol mijn ogen.
"Wie komen er morgen van jullie familie kijken naar de opdracht?" vraag ik. "Mijn ouders en mijn broer" zegt ze. "Je broer?" vraag ik. Ze knikt en glimlacht. "Hij is al 18 dus hij zit niet meer op school" zegt ze. "Hij zat hier op school." "Hij was dus diegene met wie je de vorige jaren optrok" zegt Verena. Millie knikt en glimlacht. "Ik weet nog dat er een roddel door de hele school was gegaan dat je z'n vriendin was" zegt Verena lachend. Ik proest het uit van het lachen en Millie die begint ook te lachen. "Mijn broer was zo boos dat hij de roddelaar, die trouwens een jongen was, in elkaar had geslagen. Hij moest een maand nablijven bij Snape en klusjes doen bij Vilder" zegt ze lachend.
"Hoe heet je broer eigenlijk?" vraag ik. "Ace" zegt ze. "Ik denk dat ik ga slapen" zeg ik. Ze knikken en ik kleed me om. Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen. Na een paar minuten val ik eindelijk in slaap.
JE LEEST
The Badass Slytherin ~George Weasley~✔️
FanfictionClementine Zwadderich, iedereen kent haar, nou de tovernaars wereld kent haar. Ze denken allemaal dat ze een handlanger is van Voldemort, maar ze hebben nooit bewijs. Natuurlijk werkt ze voor hem. Ze is de beste en slechtste dooddoener ooit, alle do...