hoofdstuk 2 -Edited-

1.6K 72 20
                                    

Deze is ge edit en hopelijk vinden jullie het een leuk hoofdstuk. Het spijt me dat ik zo lang niks meer heb geüpload maar ik heb zo druk met school. Het spijt me nogmaals.

Clementine POV

"Opstaan!!" schreeuw ik terwijl ik water , met een spreuk, uit mijn handen laat spuiten recht in Millie's gezicht. "Oh die krijg je zo nog terug" zegt ze lachend. "Omkleden jij en dan gaan we eten." Ze doet een saluut en loopt naar de badkamer.

Als ze klaar is loopt ze weer de kamer in en kijkt ze naar mijn outfit.  "Hoe kan je op die schoenen lopen?" vraagt ze vol ongeloof. "Ik kan er zelfs mee rennen" zeg ik lachend. Ik mag haar wel, dat is best bijzonder voor mij omdat ik bijna niemand mag. "Dat wil ik ook leren." Ik begin te lachen en doe snel mijn leren jack nog aan, ik had mijn zonnebril namelijk al op.

We lopen onze kamer uit en lopen naar beneden. "Hoi, ik ben Patty Park" zegt een meid die ineens voor me staat. Ze is een make-up pop dat is duidelijk.

"Waarom ga je met haar om? Ga met ons om" zegt ze. Ze spuugt het woord haar onderhand uit. "1. Omdat ze aardig is en niet opdringend. Wat toevallig jij wel bent" zeg ik terug. Ik hoor een paar -ooh's maar ik trek me er niks aan. "2 dwing me niet, daar krijg je spijt van. En ik ga niet om met make-up poppen om, sorry" zeg ik terwijl ik een grijns op m'n gezicht krijg. "Maar het was super leuk je te leren kennen" zeg ik mierzoet.

Het woord super komt er zelfs nog hoog uit. Millie barst in lachen en Patty loopt stampvoetend weg. We lopen de leerlingenkamer uit naar De Grote Zaal. Ineens voel ik een tik tegen m'n kont. Wie in hemels naam gaat een meid,op een school, in de gang slaan op haar kont?

Blijkbaar heeft Millie het zelfde gekregen want ze staat meteen stil en draait abrupt om. Een gast met rare en scheve tanden staat tegenover Millie. Er staat een lange gast met donker blond haar en lichtte ogen tegen over mij.

Hij heeft een walgelijke grijns op z'n gezicht. Ik hoor naast me dat Millie die gast heeft geslagen. Het is officieel mensen ik mag haar.

Wat nu die gast betreft. Ik zet een flirterige blik op en loop naar hem toen. Hij krijgt een nog grotere grijns op zijn gezicht. Dit wordt leuk, voor mij, niet voor hem. "Hallo schoonheid" zegt hij met nog steeds die grijns op zijn gezicht. "Hallo knapperd" zeg ik mierzoet.

Ik zie sommige mensen naar ons kijken en Millie kijkt me vragend aan. Ik knipoog naar d'r en meteen krijgt ze een grijns op haar gezicht. Ik duw hem tegen de muur aan. "wat is je naam?" vraag ik terwijl ik mijn handen over zijn armen laat gaan. "Terence Higgs" zegt hij zelfverzekerd. "Terence Higgs, je weet toch dat je meiden zo niet mag aan raken" zeg ik nu niet meer mierzoet.

Ik geef hem een knie in z'n ballen en zet een stap achteruit. Hij valt op z'n knieën recht voor me. Ik pak hard z'n haar vast en trek z'n hoofd naar me toe. "Raak me nog een keer zo aan en ik zweer het ik vervloek je graag" zeg ik terwijl mijn hand begint te tintellen en er blauw uit komt.

Zijn ogen worden groot en hij zegt meteen sorry. Ik geef hem nog een klap z'n gezicht en zeg: "zielig" tegen hem. Ik draai me om en er kijken allemaal leerlingen. Zelfs professor Sneep kijkt. Ik grijns naar hem en ik zie zelf ook een kleine grijns bij hem. Ik kijk even rond en zie ook weer die ene Wemel van gisteren, met een dubbelganger. Zeker zijn tweelingbroer.

Ik knipoog naar ze en loop grijnzend naar Millie, die zelf ook grijnst. We geven elkaar een high five en lopen weg alsof er niks is gebeurd.

Millie barst in lachen uit. "Zag je zijn gezicht?" Ik begin te lachen. We lopen De Grote Zaal in en bijna iedereen kijkt ons aan. Blijkbaar is het voorgeval als een lopend vuurtje door de school gegaan.

The Badass Slytherin ~George Weasley~✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu