,,Ele cine sunt?!,,

1.4K 42 4
                                    

Hey....sunt Cosmina....am 15 ani...am o sora ea tot 14 ani...sunt o fire buna la suflet....energica dar si inchisa in ea....nu vb nici macar cu sora mea! A da si prietenoasa...

HEYY....sunt Maria.... am 14 ani.... iubesc varsta asta...din pacate o am decat pe sora mea....nu vreau sa vorbesc despre asta acum....dar ma rog..... sunt o fire petrecareata....foarte deschisa si prietenoasa.....noi stam in Constanta....
Cosmina POV
SĂ va spun....parinti nostri nu m-ai sunt......asa ca eu am grija cu bani....da la 15 ani muncesc...... nu vreau sa o pun si pe sora mea de la varsta asta..... adica.... stiu suntem de aceasi seama dar o las sa isi traiasca adolescenta...dar am si grija de ea...cand vine vorba de baieti, bautura....etc.
Da poate va intrebati unde lucrez? Ei bine sunt menajera....da nu este asa de greu nu trebuie decat de doua ori pe saptamani intr-un apartament si fac curat...primesc 12 milioane pe luna....ma descurc +alocatiile noastre...am apartamentul deja ramas si mobilat asa ca nu am de ce sa imi fac griji cu chiria.... da merg si la liceu...am timp....iar curatenie fac decat lunea si duminica....fac curat la niste persoane minunate....familia Munteanu...
Luni:
Eu: Maria te-ai imbracat?
Maria: Daaa
Eu:Atunci ce m-ai astepti hai la liceu!
........................
Dupa o zi lunga la liceu....eu ies mereu lunea m-ai devreme decât toţi.... pt ca am sport si profu ma intelege...si imi da voie sa plec de la ora lui....ajung acasa la familia Munteanu....da am uitat sa mentionez are si doi fii.Vlad si Cristi Munteanu ahh pe unul dintre ei chiar il simpatizez....ati ghicit pe Cristi...mi se pare perfect.....ma apuc de facut curatenie.....hmm dar Spot pe unde o fi?
Ciudat...baieti nu veneau de obicei devreme....cred ca a venit doamna Munteanu m-ai devreme.... ma apuc de facut curatenie si imi pun castile in urechi asa ca nu am auzit ca a intrat cineva in casa.....asa ca eram cu aspiratorul si dadeam pe sub pat si normal ca eram aplecata....si cand ma intorc...il vad pe Cristi...cu un zambet pervers pe fata.....hmmm.......
Eu:Am... buna seara Cristi!
Cristi:Am....buna.....!
Eu:Ati venit cam devreme acasã!
Cristi:Te rog sa vorbesti cu mn la fel cum vb cu un prieten!
Eu:Sigur ......si las capul in jos.....
Cristi:Hei....ridica capul acela dragut de jos....spune si se aproprie de mine!
Eu:Cristi......imi pare Rau ca te intreb dar tu ai consumat ceva alcool?
Cristi: Poate....spune apropriinduse de mine cu un zambet pervers
Eu:Pai mama ta ce o sa zica sau Vlad?
Cristi:Mama nu o sa fie acasa timp de o luna are niste afaceri in Germania....iar Vlad este la un prieten doarme acolo!
Eu:Eu....trebuie sa plec!
Cristi: Nu ti-ai terminat treaba! si ma ia pe sus si ma pune in pat....incepe sa ma dezbrace in timp ce eu incercam sa scap!
Eu:Cristii....lasa-ma ce te-a apucat?
Cristi:Te iubesc asta sa intamplat!
Eu:Cristi tu gandesti ce spui? Asa reactionezi de la bautura?
Cristi:Te rog....doar o noapte.....
Eu:Eu sunt o menajera nu o dama de companie...spun plecand dar ma prins de mana si ma tras spre el si mi-a spus ceva in soapta
Cristi:Te rog....altfel ii spun mamei sa te concedieze!
Nu puteam sa imi pierd locul de munca....dar nici v.........a
Nu vreau sa il pierd.... eu ce o sa fac dupa!Cu teama de ce s-ar putea intamplat...ma duc in camera...eu deja eram rusinata el ma pune la perete si incepe sa ma sarute pe gat pe....piept....of....nu trebuia....dar m-ai mult imi est e de Sora mea.....dupa ce fac asta plec trebuie s să vad daca este acasa.....ai daca este bine......oh sunt tare obosita...Cristi ma fortat in seara asta rău.....ma imbrac si incerc sa plec fara sa plang.
Cristi:Ai fost super....dar este doar inceputul....
Eu:Nu iti m-ai fac nici un favor.....ai zis doar o noapte!
Cristi:Ce gluma buna....asta inainte sa te incerc....
Eu fug incercand sa nu plang....nu m-ai vreau.....de ce eu? Nu sunt dama de companie!Sau poate asa de rău am ajuns?Imi este rusine tare rusine....m-am dezamagit pe mine....pe parinti....acolo undeva....
Eu:Maria ai ajuns?
Maria: Da am ajuns!Dar Cosmina imi este puţin foame!
Eu:Acum..... fac o pizza ca am luat....
Maria:Ok...dar ce ai patit esti bine?
Eu:Da.... scumpa mea sunt bine!
Maria:Sigur?
Eu:Da....stai linistita....ma duc sa ma schimb si ma intorc!
Maria:Ok...
Maria POV
O vad ca nu ii este bine dar nu vrea sa imi spuna...oare ce sa intamplat? La munca ori la scoala?
Tare ciudat....

O iubire de o vara(Munteni)Where stories live. Discover now