,,Chiar nu ma lasa in pace?,,

1K 34 2
                                    

Cristi POV
Hmm.....ma trezesc cu o durere groaznica de cap.....ce noroc ca am.luat vacanţă..... ye vacanta de vara ......o astept de mult timp.....dar oare ce am facut aseara?Sper sa nu fi facut o prostie.....ehh mama nu este acasa tipt de o luna decii yeeeee libertateeee!😪😂😂😂😂
Cosmina POV
Ma dezmeticesc si imi dau seama ca nu a fost un vis chiar am facut asta pentru locul de munca...nu nu nu de ce eu?....
Ma duc si vad ca a început vacanţa asa ca o las pe Maria sa doarma.....ma duc imi fac rutina...si ma duc sa imi aleg cu ce ma imbrac pana la urma imi iau un maieu cu un decolteu cam mare si o pereche de pantaloni scurti si rupti din fabrica....negri....hmm eu zic ca arat cat de cat bine....ii las un bilet Mariei si ma duc la cumparaturi!
Maria POV
Aaa este vacanta doamne ce ma bucur...ma duc sa o caut pe sora mea iubita.....dar nu o gasesc dar gasesc un bilet pe masa......
Neata...daca citesti acest bilet inseamna ce te-ai trezit..... eu sunt la cumparaturi.....stai fara grija o sa fiu bine....si sper si tu sa fi cuminte pana ma intorc! Ma intorc maxim in doua ore!
Cu drag sora ta!😘
Hmmmm acum sa vad ce fac eu doua ore...😀ma duc sa imi fac floricele apoi sa ma uit la Paranormal activity 1,2 !
Cosmina POV
SUNT la casa si ma plictisesc de moarte este foarte mare coada am....ala din fata mea este Cristi? Oh sunt ambi gemeni......te rog sa nu ma vada...te rog, te rog.......oare sa ma intorc sa nu ma vada? Sper sa nu ma vada......oh au platit si au plecat....platesc si eu.....si plec vai astia m-ai sunt inca afara vai cum sa trec neobservata?.😔😔De ce eu?
Vlad:Cosmiiii!
Eu:O hey!Nu v-am vazut!evitand contactul cu Cristi
Cristi:Vrei sa mergem impreuna acasa?
Eu:Nu vorbesc cu tine!Si nu pot pt ca ma grabesc
Cristi:..........
Cristi POV
Mda....imi aduc aminte ce am facut aseara.....crap de rusine....
Vlad:Frate ce ai facut de nu m-ai vrea sa vb cu tn?
Cristi:..........si ii povestesc tot
Vlad:Oooo ce destept esti deja ai bagat-o in pat !
Cristi:Nu sunt mandru......acum cum o sa m-ai am şanse la ea?
Vlad:Nu stiu frate dar eu vreau sa o combin pe sora ei!
Cristi:Te -ai dat pe fete mici?
Vlad:O fi ea mica dar arata foarte bine
Cristi:Ma duc dupa ea......
............
Cosmina POV
Cristi:Te rog ascultă-mă!
Eu:Nu am ce discuta cu tn!
Cristi:Te rog lasa-ma sa iti explic!
Eu:Hai in park pe la 8!
Cristi:Ok...multumesc!
Eu:Ai grija asta este ultima sansa!si il iau in brate
Cristi:Poti sa ai incredere!
Eu:Sper....spun si plec
Da stiu i-am dat o nouă şansă dar imi este drag....recunosc imi place de Cristi.....dar nu simnte acelaşi lucru....

O iubire de o vara(Munteni)Where stories live. Discover now