Suntem la aeroport cu toți...Anne imi tot dă mesaje...sa ii spun lui Cristi.
N am curaj. Mi e teama la cum va reacționa...
Am ajuns la momentul în care ne urcam in avion...toți eram așezați în rând unul după altul, parca ar fii stiut ca suntem prieteni. 😂
Cristi stătea langa mine...ma uit la el avea căștile în urechii si se juca pe telefon..n avea internet asa ca n avea ce face. Ii trag o casca din ureche se uita la mine si zâmbește...
Eu: Auzi...stii ca vorbeam noi de greturile mele..? parca mi se pusese un nod in gât..
El: Ă.. da. Ce legătură are?
Eu: Păi....așteptate sa fii tătic.
El: Ce Ma?! a țipat atât de tare încât a auzit si pilotul cred.
Eu: Ce sa intamplat? Nu imi raspunde...Doar se duce la o însoțitoare de bord...
El: Ma scuzați...mai aveti locuri libere?
Ea: Sigur domnule. Dar de Ce?
El: As dori sa imi schimb locul.
Ea: Sigur. Urmati-ma
Isi ia bagajul se uita la mine scârbit se întoarce si pleca....
Am lacrimi in ochii Anne a văzut faza aceasta si a venit la mine.
Anne: Iartă-ma dragă mea nu credeam ca va reacționa asa.. spune si ma ia îmbrate
Eu: Nu este vina ta...este vina mea...Nu mai vreau sa l mai vad. Spun printre suspine lacrimi repezi imi curg pe obraji mei roși.
Ajungem in sfarsit in Bucuresti...ma dau jos din avion printre primii....i am zis Annei ca vreau sa ajung acasa cat mai repede...
Fug pe acolo prin aeroport..Si chem un taxi... Imi ajunge.
Ii spun sa ma duca la gara...
Cristi POV
Selly: Bai frate nu esti sănătos. imi spune după ce îi povestesc
Eu: Stiu...bai am reactionat asa pentru ca imi este frica!
Selly: De Ce? De responsabilitati?
Eu: Poate...am 18 ani frate! Sunt prea tanar...dacă se intampla ceva?! Daca nu reusesc sa il educ asa bine...?
YOU ARE READING
O iubire de o vara(Munteni)
RomanceDoua surori se au decat pe ele.....pana intalnesc iubirea