Ma uit pe geamul mic al trenului...Cristi se uita la mine confuz si ingrijorat...
C:Hei iubito, ce sa intamplat? Spune si ma atinge pe mana
Tresar speriata si íes din lumea minti mele..si ma uit la el sa ii raspund
E:Nu am nimic...doar ca ma gandeam...i am lasat acolo singuri...oare o sa se descurce?
C:Iubito, Vlad aré 17 ani acum si Maria 16...cred ca sunt destul de mari pentru asi purta singuri de grija...
E:Ai dreptate...
Nu stiti despre ce tot vorbesc aici, nu? Pai eu si Cristi am plecat la munte impreuna cu Selly, Vasco,Max , Anca si Anne.
Vlad si Maria nu au dorit sa vina...au zis ca v-or ramane acasa...
Revenim
Se sude vocea acelei doamne iar care ne anunta ca vom ajunge in 5 minute...
"Dragi calatori trenul 7564 va ajunge in statie in 5 minute. Multumim ca ati calatorit cu caile ferate CFR"
Cristi ia bagajele de sus si imi inmaneaza mie un troler si el un troler
Vasco:Doamne da bine ii pe pamant ca nu mai pot am amortit in trenul asta.
Selly:Bai eu am dormit foarte bine...
Max: Asta faci tu de obicei
Incepem toti sa radem iar Selly se uita la noi cu o fata gen "Vedeti voi diseara "
Ne ducem luam doua taxi-uri si pornim spre pensiunea verisoarei mele.
*Hotel*
Eu:Aida?
Aída: Heii, ce faceti?
Eu: Bine tu?
Aída: Bine...ma bucur mult ca ati venit.
Eu: Si noi..sa ti prezint el este iubitul meu Cristi iar ei sunt Selly,Max,Anca, Vasco si Anne. Prieteni mei
Aída:Incantata Aída.
Totò: De asemenea.Ea este Aída. Aré 19 ani. Si conduce afacerea matusei mele.
El este Albert cel mai qt verisor si cel mai bun prieten al meu. Are 17 ani.
Aída: Ok dragilor sa va dau cheile de la camere.
102,103,104 si 105
102-Eu cu Cristi
103-Selly si Max
104-Anca si Vasco
105-Anne si prietenul ei.
Aída: Albert dui te rog in camerele lor.
Albert: Sigur...
Albert vine si ma ia in brate cat poate el de tare si ma pupa pe frunte parinteste.
Albert: Mi a fost doar de tine copilo
Eu: Si mie de tine porcusorule 😂🐷
Cristi vine spre noi si...
YOU ARE READING
O iubire de o vara(Munteni)
RomanceDoua surori se au decat pe ele.....pana intalnesc iubirea