In el scria " De ce mănânci asa mult? Ce este cu tine? Înainte se ruga saracutul Cristi sa mănânci..."
"Ă nu știu hai cu mine pana sus"
O iau pe Anne după ce mâncam și ne ducem la mine și Cristi in camera.
Anne: Fata ce sa întâmplat?
Eu: Habar am de la o vreme tot îmi vin grețuri și vomit mai tot ce mananc
Anne: Hmm...mai bine mergem la medic, dar doar eu și cu tine.
Eu: Ok haide.
Anne: Ma duc sa ma îmbrac și mergem.
Anne sa dus sa se îmbrace eu mi am luat o pereche de colanți negri simpli cu buzunare la spate, o pereche de ghetuțe albe și geaca mea neagră cu puf. Acum am ieșit pe hol Așteptându-o sa apăra, ah uite-o .
Anne: Ești gata?
Eu: Dap haide.
Urcam in mașina și ajungem in fata spitalului ajungând acolo asteptam ca asistenta sa ne dea voie sa intram.
Asistenta: Domnișoara Salvatore, puteți intra doctora va așteaptă.
Eu aveam emoții am luat-o pe Anne de mâna strâns și am intrat....un oftat scurt mi a părăsit gura când am pășit înăuntru.
Dr: Buna ziua!
Eu: Buna ziua...
Dr: Așezați-vă pe patul aceste și spuneți-mi ce sa întâmplat.
Eu: Pai...de câteva zile am mereu grețuri, stări de voma și amețeala.
Dr: Ok...sa vedem întindeti-va va rog.
Eu: Sigur...
***********
Am ieșit de acolo cu un mare șoc, Anne era in spatele meu și sarea in sus de fericire...
Eu eram socata și bucuroasa și speriata in același timp! Cum pot avea toate aceste stări in câteva clipe!?
Anne: Și...ce o sa faci? ma întreabă cu zâmbetul pana la urechii
Eu: Habar am...cum ii spun asta lui Cristi! Cred ca o sa ma părăsească in a doua secunda!
Anne: Hei, nu mai zi asa! Cristi va fii cel mai fericit și in plus e doar un copil nevinovat. Mereu îți va fii alături și la bine și la greu...
Eu: Da...poate ai dreptate..
Anne: Nu ca poate am, sigur am.
Eu: Modest-o hai in mașina și hai acasă mâine de dimineața avem avionul...
Anne: Bine..bine.
Am intrat in mașina gândurile mele sunt răscolite de gândul unui copil. Cum ii spun asta lui Cristi?! Cum?!
Nu ii voi spune acum...ii voi spune când o sa fiu eu sigura.
Ajungem la hotel, totul normal...Anne și cu mine ne despărțim pentru ca fiecare trebuia sa meargă in camera ei...
Am intrat in camera Cristi stătea in pat se uita pe Facebook sau Insta , nu am stat sa văd.
C: Iubito unde ai fost?
Eu: Ă....am fost cu Anne sa ne plimbam puțin...
C: Aaa...ok.
Îmi iau niște haine comode. Adică un tricou lărgut negru cu un ursuleț pe el și o pereche de colanți mov cu un scris pe laterala cu alb.
Ma bag lângă Cristi in pat și încep sa ma joc cu parul lui in timp ce ma uitam pe Google și ma documentam. Cristi lăsase telefonul și se uita la TV mai avea puțin și adormea.
Eu: Cristi...ridicate după burtica mea și pune-te cu capul pe perna pentru ca ești obosit și mai ai puțin și adormi...ii spun eu in șoaptă
Se uita la mine cu ochișori lui superbi și se pune lângă mine. Pana la urma și a găsit poziția și a adormit asta am făcut și eu...pentru ca mâine la ora 9:10 avem avion.
*****
Eu: Cristi iubitule este ora 7:15 trezește-te stii ca trebuie sa fim cu doua ore înainte hai ca la 7;30 trebuie sa fim gata!
Cristi: Acum...
Eu am făcut bagajele de ieri deci mai avem decât sa ne pregătim noi.
Eu îmi aleg o bluza cu umeri goi cu dantela la mâneci și prin zona deasupra sânilor și o pereche de blugi albi tăiați in genunchii și cu Ținte in jurul tăieturi.
Cristi își ia un tricou cu niște cifre romane și o pereche de blugi nugri tăiați.
Eu îmi iau ghetuțele mele albe și el își ia Ghetele lui negre cu tinte.
*******
YOU ARE READING
O iubire de o vara(Munteni)
RomanceDoua surori se au decat pe ele.....pana intalnesc iubirea