Uvod

1.1K 42 8
                                    

"A daj Matea požuri see!!" vikala sam
"Gotova sam za pet minutaaaa!!" derala se Matea iz svoje sobe
"A Isuse."

Taman dovoljno vremena da vam ispričam nešto o sebi. Ja se zovem Ana. Imam 20 godina i dolazim iz Zagreba. Imam dva starija brata koji su blizanci i mlađu sestru. Braća mi se zovu Borna i Antonio i obojica imaju po 22 godine. Antonio je 5 minuta stariji od Borne. Njih dvojica su skoro identični, neki ljudi ni ne primjećuju razliku. Borna je ovaj u bijeloj, a Antonio u crnoj majici.

 Borna je ovaj u bijeloj, a Antonio u crnoj majici

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sestra mi se zove Nina i ima 18 godina. Ona je moj mali anđeo, iako nije uopće puno mlađa od mene.

Roditelji mi se zovu Robert i Ivana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Roditelji mi se zovu Robert i Ivana. Mama mi dolazi iz Mostara, a tata iz Zagreba.
A sad malo o meni. U svoje slobodno vrijeme volim pjevati, čitati, gledati serije i vježbati. Ne bi se smatrala nekom previše sportskom curom, iako volim puno sportova. Također, ne smatram da sam nešto lijepa, iako mi mnogi govore da bi dečki ubili da budu sa mnom. Ne slažem se sa njima.

Trenutno živim u New York-u sa svojom najboljom prijateljicom Mateom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Trenutno živim u New York-u sa svojom najboljom prijateljicom Mateom. Matea ima 20 godina kao i ja. Ona je jedna od najluđih osoba koje znam. Prelijepa je i prezgodna, mnogo puta sam je nagovarala da postane model, ali ona svaki put govori da to nije za nju. Ah, šta da čovjek radi sa njom.

Sigurno se pitate što radim u New York-u i kako sam uopće dospijela tamo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sigurno se pitate što radim u New York-u i kako sam uopće dospijela tamo. Pa evo da vam ispričam i to..
Prije 5 godina sam počela objavljivati covere na You-Tube-u. Nakon 3 i pol godine me nazvala neka žena i ukratko objasnila da želi da se potpišem za njenu diskografsku kuću. To je bio najbolji dan u mom životu. Naravno da sam rekla da. Kada sam rekla Matei ona je bila oduševljena i presretna zbog mene. Par tjedana kasnije smo se preselile ovdje radi lakšeg rada. Ukratko rečeno, ja sam pjevačica. Znam, znam... Čuj pjevačica. Ali to je istina. Nego dosta o meni.

"Pa jesi li gotova višeee??! Zakasnit ćemo!", derala sam se na Mateu koja se još uvijek sprema.
"Gotova sam, ajmo."
"Hvala Bogu."
Uzela sam svoju torbu i izišle smo iz stana.

Ako se pitate gdje idemo, odgovor jee.. Na Shawn Mendes-ov koncert. Taj lik je tako zgodan i ima prelijep glas.
Ušle smo u auto i krenule. Nakon nekoliko minuta, stigle smo na koncert gdje su bile tisuće i tisuće ljudi. Ovo će biti duga večer..

-------------------

Koncert je bio odličaaaaan. Nikad u životu se nisam ovako dobro provela. Shawn ima glas anđela.
Poslije koncerta smo otišle na piće, a trenutno se nalazimo u našem stanu.

Gledala sam TV dok se Matea tuširala. Nakon bezazlenog šaltanja kanala sam ga odlučila ugasiti i uzeti svoj mobitel. Ušla sam na Instagram i lajkala slike i komentirala. Ponekad stvarno mislim da bi se trebala malo okaniti Instagrama jer provodim previše vremena na njemu. Odjednom sam dobila poruku od svog menadžera. U poruci je pisalo..

Bla bla bla... Hrvatska nogometna reprezentacija te poziva da pjevaš narodnu himnu na prvoj utakmici na Europskom Prvenstvu.

Ostala sam bez riječi. Počela sam skakati po kaučevima i vrištati. Iako sam imala mnogo nastupa, ovaj će sigurno biti jedan od najvažnijih.
Matea je izišla iz kupatila i gledala me u čuđenju.
"Pa daj, što ti je?", pitala je.
"Kako mišliš šta mi jeee!!! Pogodi ko pjeva himnu na utakmici u Parizuuu!! JAAAA!!!"
"Ajme meniii!! Jel to znači da i ja idem?!", pitala je vrišteći.
"DAAAA!!!"

Bok ljudi, ovo je moja prva priča, tako da molim bez osuđivanja 😂 Nema Marka u ovom dijelu, ali će doći ubrzo. Ako imam gramatičkih grešaka, ispričavam se i trudit ću se da ih ispravim. Nadam se da vam se sviđa 💞

Njegova princeza~Marko PjacaWhere stories live. Discover now