Pretpostavljam da sam kasno zaspala jer sam se kasno i probudila. Teško sam se natjerala da ustanem iz kreveta. Kada sam izišla iz sobe, Matea je sjedila na stolici, sređena i potpuno našminkana.
"Jutroo."
"Ana?! Jesi ti normalnaaa! Zakasnit ćemo!!"
"Smiri seee!! Gdje ćemo zakasnit?"
"Na intervju koji imaš za 20 minuta!"
"Ajme meniii!! Zar to nije sutraa!!"
"Očito ne. Ajde spremaj se! I požuriiii!!"
"Brzo ćuuu!!"Pojurila sam u sobu i zgrabila odjeću iz kofera i otrčala u kupaonicu. Uspjela sam se otuširati, obući i djelomično našminkati. Izišla sam u ovome 🔽
Matea me odvukla iz hotelske sobe u taxi. Hvala Bogu pa je ona nosila većinu svoje šminke kod sebe. Dok je ona nešto pričala sa vozačem, ja sam sjedila nazad i šminkala se. Nakon par minuta vožnje smo stigle. Polako i smireno smo ušle u zgradu i tražile mjesto gdje se intervju trebao održati. Napokon smo ga našle. Ušle smo unutra i ispričale se što kasnimo. Voditelj nam je oprostio, naravno. Ubrzo smo počeli.
Prvo mi je postavljao neka pitanja za novi album, turneju i izvođenje himne. Zatim me pitao za obitelj i tak to. Ali me zadnje pitanje iznenadilo.
"Ahh, Ana. Do you have anyone special in your life?", cijelo vrijeme smo pričali na engleskom, jer ja francuski baš i ne razumijem.
"Umm... Like a boyfriend or? Hahahaha"
"Yes hahahah."
"Yeah... No."
"Are you sure? Because we have some pictures of you with a certain someone."
"Do you mind if I see those pictures?"
"Here you go.", dao mi je slike o kojima je govorio, a na slikama smo bili ja i Marko. Samo sam se namijala.
"Does that smile mean something? Are you two a thing or what?"
"No, we're not hahahaha. We met yesterday and went out for coffe. No big deal. It doesn't mean that he's my boyfriend or anything."
"Well, would you like to be more than friends?"
"I have no idea hahaha. I don't even know him that well. Guess we'll just have to wait and see."
"You're right.", hvala Bogu je pustio tu temu.Kada je intervju završio, zahvalila sam mu se i otišla sa Mateom. Prošetale smo do centra i sjele na kavu.
"Anči, šta sad?"
"Kak misliš šta? Ništa."
"Morat ćeš Marku reći za ono."
"Ma neću. Boli me briga."
"Kako god ti hoćeš."
"Uff.. Nego kako stvari stoje s Ivanom?"Većinu vremena smo provele pričajući o Matei i Ivanu. U jednom trenutku sam prestala obraćati pažnju i krenula se dopisivati sa blizancima. Nakon kave smo otišle na ručak i poslije ručka nazad u hotel.
Razmišljala sam o Marku i odlučila mu poslati poruku.
Pa kak je naš slavni nogometaš hahaha
Par minuta kasnije mi je vratio poruku.
A loše. Već sam mislio da si zaboravila na mene 😔
Eh, kad bi mogla.
Znam da ne možeš 😉
Dobro znaš 😆
Onaj... Mislio sam te pitat nekaj.
Je li nešto bilo ili?
Pa onako. Gledaj ovo.Poslao mi je iste slike koje mi je onaj voditelj pokazao.
Znam. Vidjela sam to danas.
I nemaš ništa za reći?
Pa kaj hoćeš da ti kažem? hahahah
Ništa. A kak si našla ove slike?
Imala sam intervju i voditelj mi ih je pokazao.
Isuse, i kaj onda?
A ništa. Rekla sam mu da smo se jučer upoznali tek i tjt.
Aha.
Pa kaj drugo si mislio da ću reći?
Ma daj. Zaboravi da sam pitao haha. Gdje si sad?
U hotelu s Mateom. Ti?
A evo na kavici sa ostalima hahaha.
Vidim da ti je jako zanimljivo, čim se dopisivaš sa mnom hahahaha.
Daj šuti. Ti si puno zanimljivija od njih, draže bi mi bilo da si ti ovdje.
A žalim dragi, ali nije sve kako ti želiš 😂 Dragi?
Oprosti, navikla sam da svima to pišem, pa nekad zaboravim.
Ma ne nee. Nema veze, još bolje 😂
Stalno me iznenađuješ 🤔
A kaj ću. Takav sam.
Vidim hahaha.Dopisivali smo se još desetak minuta jer je on morao ići, a ja sam legla na krevet i upalila TV.
YOU ARE READING
Njegova princeza~Marko Pjaca
Fanfiction"Ako ikad ne bude mi stalo, to ću zvati svojom pobjedom."