2 dana kasnije
"Matea jesi spakirala sve stvari?"
"Jesam valjda."
"Ekstra. Ajmo!"
"Isuse ja ne mogu vjerovati da ćemo upoznati svu reprezentacijuuu!!", vikala je Matea ushićeno.
"Ovo je sigurno san hahaha"
"Jaoooo ja bi tako voljela upoznat Ćorluku! Ana ti nemaš pojma koliko ja tog lika volim!! Ajmeee!! Koga ti voliš od igrača, ono normalno sviju al mora bit bar jedan koji se ističe, jel da?"
"Pa saaad, kad bi trebala birat najdražeg, to bi sigurno bio.. Hmmm.. LOVRE KALINIĆ!", nasmijala sam se "a i zar ti nemaš dečka, aaaa Mateice moja??"
"Imam, al ipak ne bi da ćemo ja i Ćorluka bit skupa hahahaha"
"Kako god ti kažeš."Matein dečko se zove Ivan. On je stvarno dobar i drag momak, lud ko i moja Matea. Stvarno su savršeni jedno za drugo, a i Ivan mi je jedan od najbližih prijatelja tak da je još bolja situacija.
FLIGHT 25 FOR PARIS LEAVES IN 5 MINUTES
"To je naš let. Diži se!", viknula je Matea.
"Eto me, eto meee."
"Ana ja sam tako uzbuđenaa!!"
"Znam al ajde molim te spavaj bar malo do Pariza, štedi tu energiju za utakmicu."
"Okej, kozo hahahah"
"Volim i ja tebe kravice."------
*Paris*
"Ovdje je prelijepooo! Anaa vidi Eiffelov-og tornjaaa!! Ajme ovo je saaan!!!!"
"Matea stišaj se, ljudi nas gledaju ko da smo luđakinje."
"Okej okej"
"Ajde idemo se u hotel presvuć pa ćemo na utakmicu."
"Toooo!! Al zar Hrvatska ne igra tek sutra?"
"Igra, ali bi mogle otić gledat Rusiju i Englesku. Ionako nemamo što za radit. Mislim ako nemaš ništa protiv."
"Može može, Anči."------
*sljedeće jutro*"Matea budi se 9 je sati."
"Evo sad ću."
"A šta god."Uff ne mogu vjerovati da je utakmica već danas. Tako sam uzbuđena da nisam ni spavati mogla. Dok je Matea spavala, ja sam malo istraživala repku. I da vam kažem onaj Rog je tako sladaaak. Lik je stvarno savršen, a nije ni onaj Ćorić loš. Al nema veze, ja sam tu za Kalinića hahahah.
"Aj pravi mi doručak, služavko."
"Matea znaš šta?"
"Šta?"
"Jebi se."
"I dalje ćeš mi napravit doručak, jel da?"
"Guzlo, u hotelu smo."
"A daaa. Vidi baš, jesam glupa hahaha"Za doručak sam pojela samo kroasan i popila šalicu kave, dok je Matea natrpala svega i svačega. Nekad se stvarno zapitam kako to da ona ima tako savršeno tijelo, a tako puno jede. Da je bar meni tako.
-----
Matea je samo slikala dok smo ulazile u stadion. Imala sam tako reći probu 4 sata prije utakmice. Na nogometnim utakmicama ne bude određeni izvođač za himnu, nego je inače samo puste preko mikrofona. Ali ovo je očito nešto moderno.
Ušle smo u ured koji se nalazio blizu svlačionica. Tu mi je jedna draga gospođa fino objasnila što sve trebam raditi. Otpjevaš himnu i ćao, a ona se mene dovezala pola sata kao da sam neki kreten. Mislila sam se odmah obući za utakmicu, ali bi to bilo prerano i vruće bi mi bilo, pa sam izašla u jednostavnoj kombinaciji.Menadžer me odveo do travnjaka gdje su bili svi naši reprezentativci. Oni su tako lijepi uživooo. Umirala sam u sebi. Prije nego što sam otpjevala himnu, trener mi je rekao da se upoznam sa momcima.
Skoro svi su znali tko sam."Bok ja sam Ana.", rekla sam svima.
Redom sam pružala ruke i upoznavala se sa macanima. Taman što sam došla do Ćore, on je skočio na mene. To sigurno nisam očekivala, ali sam se ipak smijala.
"Ajme, oprosti nisam ti mislio polomit kosti. Samo mi je drago što sam te napokon upoznao.", rekao je "obožavam tebe i tvoje pjesme.", šapnuo mi je, ali ga je Rog čuo, pa se opalio smijati. "Volim i ja tebe.", rekla sam i nasmijala se.
Kada sam došla do Lovre, malo sam se zacrvenila i on je to očito skužio pa me povukao u zagrljaj. Iako je bio oženjen, to nije moralo značiti da mi ne smije bit zgodan.
Nastavila sam dalje sa upoznavanjem.Zadnji je bio Marko Pjaca. Nikad nisam obraćala puno pozornosti na njega, ali sam trebala. Nisam se mogla pomaknuti, samo sam gledala u njega. Bila sam očarana njegovim prelijepim očima. Samo smo se gledali. Činilo se kao da je prošla vječnost, a prošlo je samo nekoliko sekundi. Trener se zakašljao i rekao "To ti je Marko Pjaca." Pogledala sam zbunjeno u trenera i pružila Pjaci ruku. "Oprosti, ne znam što mi je bilo.", rekla sam i otišla na sred travnjaka.
Vote,comment ❤️👤
YOU ARE READING
Njegova princeza~Marko Pjaca
Fanfiction"Ako ikad ne bude mi stalo, to ću zvati svojom pobjedom."