Aripile îngerului

52 3 0
                                    

*Sarah's pov*
Razele soarelui erau deranjant de calde. Se aud beep uri regulate. Deschid ochii si vad un tavan dureros de alb. Nu imi este cunoscut.. 'Ce... Unde sunt? ' incerc sa ma mișc dar ceva ma împiedică.
Cineva doarme pe marginea patului. E Jinx...dar... Are aripi... de inger? Incerc sa ma ridic dar simt o durere imensă.
"Au fuck"
Idee proastă.. Asta o trezește pe frumoasa adormită.
"m.. Sara?" mormăie ea somnoros ceea ce m a făcut sa zâmbesc.
Se ridică observa că m am trezit si îi apar lacrimi pe care de-abia reusi sa le stăpânească.
Incerc dinou sa mă ridic, de data asta mai ușor insa sunt oprită de Jinx.
"Nu te ridica.. Iti faci mai rău "
"Ce? Dar unde suntem? Ce s a întâmplat? De ce nu mi pot mișca piciorul? De-" intru în panică scoțând întrebare după întrebare cu o voce răgușită.
"Calmează-te Sara. Am avut un accident. Un tir ne a lovit in timp ce ieseam pe autostradă... Mă duc sa chem doctorul, așteaptă puțin -" insa o opresc prinzându-i încheietura cu mana neranita si trăgând-o spre a o îmbrățișa.
"Tu esti bine? Ai pățit ceva? Unde e demonu ăla mic? Cat timp am fost inconști--- " ma opreste cu un sărut.
"Acum sunt bine,am avut doar câteva zgarieturi si vânătăi dar tu... Tu ai tibia rupta, o mână luxata si o contuzie din cauza loviturii la cap... Si COFFEE este bine, a avut o lăbuță sucită dar i-a trecut... Sara, eram atât de îngrijorată..2 saptamani nici nu clinteai. Nu mă mai speria așa " se apleacă si ma sărută dinou delicat cu lacrimi in ochi pe care ii le sterg ușor de pe fata fina a acesteia dupa care se ridică si fuge după doctor.
Dupa checkup ul efectuat de acesta, un tânăr in uniformă de polițist intră in cameră si incepe o serie de întrebări in legătură cu accidentul acela. Se pare ca soferul tirului era sub influența alcoolului.

*Normal pov*
După intregul control facut de doctor, cele două sunt înștiințate că dacă totul va merge bine, Sara va fi eliberată in cateva zile. Partea cea rea era că nu va mai putea merge o perioada din cauza piciorului rupt. Faptul ca nu va mai putea merge era ceva foarte greu de crezut pentru o cele două, însă au sperat ca totul va merge bine.

*3 zile mai tarziu, dimineața *

Sara este trezită de scârțâitul usor al usii. Jinx intrase cu un zambet larg pe buze si se așează pe scaunul alăturat patului.
"Azi plecăm din iadul ăsta , așa-i? " intreba retoric Sarah cu un zâmbet larg pe faţă
"Da, in sfârșit! Abia aștept sa vii acasă."
"la 12?"
"la 12"
"perfect,incepusem sa urăsc mâncarea lor. Abia astept sa mananc cartofi😜"
Asta o făcu pe Jinx sa chicotească.

Inger sau demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum