* Jinx's pov*
"Tine-te bine! " asta este ultimul lucru auzit până cand puteam simti impactul tirului cu aliajul de fier al mașinii noastre. Încercând sa ma protejez de inevitabilul impact, apuc adorabila mea pisicuță, strans la piept cât timp mașina este propulsată violent de către tir. Nu mi venea a crede ce se intampla. Totul era in reluare. Sticla geamurilor tăia absolut tot ce prindea in timp ce masina se rostogolea cu o viteză incredibilă. Umărul meu face contact cu ușa de lângă mine care acum parea doar buna de fier vechi, la fel ca restul automobilului. Incerc sa ignor durerea însă inca o lovitură, de această dată in cap, mă face foarte ametita. După infernalul atac, mașina ajunge sa se oprească cu capul in jos. Cu pleoapele foarte grele însă cu adrenalina ce mi pulsa in vene ca un venin arzator ce mi dadea energie, îmi pun usor mâna pe frunte si simt ceva lipicios...sange? Ma trezesc de parca dintr-un vis si realizez ce se intampla. Ma doare totul, insa nu sunt atenta la asta acum. Tot ce conteaza e Sarah. Intru in alerta si ma uit catre ceea ce ar trebui sa fie scaunul șoferului. Sarah era inconștientă. Cu greu incep să procesez ceea ce s a întâmplat. Panica tot creștea si creștea in fiecare secundă. Incerc sa mi misc mâna stângă însă nu reușesc, aceasta fiind amortita total. Duc repede mâna dreaptă spre buzunar căutând telefonul... sau ce a rămas din el. Nu era nicăieri! Ma uit dinou spre Sarah si observ ca telefonul ei era in buzunarul din faţă a pantalonilor. Ea avea centura de siguranță prinsa ceea ce a impiedicat o sa zboare din mașină prin parbrizul acum inexistent al mașinii. Acum observ o tăietură adâncă pe fata ei. Aceasta începea de la maxilar până sub ochiul drept. Mâna sa era îndoită într-un mod nefiresc iar piciorul era prins bine intre cele două bucăți metalice. Coffee? Oh nu... Unde e puișorul meu??
Văzând o in cutia ei pe bancheta din spate, prinsă bine cu centura, m am liniștit putin. Iau telefonul Sarei si sun la 911 simtind ca totul se învârte si devine tot mai intunecat.. Imi pierd cunoștința însă nu înainte de a auzi "alo? 911. Cu ce va pot ajuta? "
CITEȘTI
Inger sau demon
Teen FictionIngeri? Demoni? Sara, o tanara de 20 de ani, afla ca lumea ei nu este atat de plictisitoare dupa accidentul de masina impreuna cu Jinx... In curs de editare