Intuneric. Totul in jurul sau era intuneric "Ma intreb unde sunt". Ca si cum ar fi fost auzit, incerca sa se ridice. Inutil. Corpul ii era prea greu. Incepu sa auda ceva. "...ra" ce? "..ara" nu inteleg ce se intampla.. "Sara!".
Si asa ma trezesc, cazand din pat, uitandu ma speriata la o fata frumoasa cu parul turquoise pana la umeri, ochii verzi veseli, un zambet perfect ce te face sa te indragostesti imediat, inaltimea hm.. probabil putin mai scunda.
-Jinx! Ce te a apucat?! strig eu nervoasa vazand ca sunt uda pana la piele.
-Te am strigat de cateva ori si nu te trezeai. M am plictisit. Hai sa iesim!
Ea e Jenny Prigs,cunoscuta ca Jinx, rebela dar pacifista, incapatanata, obtine mereu ce vrea, e o fata iubitoare de moda.Arhitect si designer de interior in devenire. Are o obsesie pentru pisica ei, Coffee, o pisica siameza care ma calca mereu pe nervi furandu mi mereu iubita. Da, ati inteles corect, iubita mea. Am cunoscut-o in liceu.
Cum am vazut o, m am indragostit pe loc. Ne am imprietenit imediat. Aveam multe in comun dar eram si total diferite in multe feluri. M am indragostit serios de ea.
Ce pot spune despre mine? . Sunt opusul ei. Total paralela. Glumesc. Nici chiar paralela. Am parul lung. Negru insa cu o suvita naturala de un alb pur. Ochii negrii mari. Putin mai inalta decat Jinx.
Mai stau pe jos putin dupa care Jinx spuse:
-Sara? Mai esti vie?
-Da.
-Deci unde mergem?
-Nu mi pasa, dar sa fie undeva la distanta de apa rece cu care sa ma mai uzi.
-Shopping?
-Oh firar.. jeez, ok. Stai sa ma schimb. In 15 minute plecam. Pregateste te repede.
.
.
.
S.a decis sa ma traga cu ea la cumparaturi. Urmeaza sa mergem cu cortul la munte. Deci avem ce lua: saci de dormit, cort, geanta de camping, saltea , mancare. Strictul necesar.
Dupa cumparaturi ne.am intors acasa. Am impachetat tot si eram gata de plecare. Maine dimineata urma sa pornim la drum.
------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Inger sau demon
Teen FictionIngeri? Demoni? Sara, o tanara de 20 de ani, afla ca lumea ei nu este atat de plictisitoare dupa accidentul de masina impreuna cu Jinx... In curs de editare