Dupa McDonald's am iesit pe o mica terasa din mall sa fumez si sa ma gandesc putin cat timp Jinx se uita prin magazine. Scot tigara din pachet, o prind cu buzele cat timp scot bricheta si pun pachetul inapoi in buzunar. Dau sa imi aprind tigara, ma uit la foc si fumul ce iesea din aceasta reamintindu.mi de accident. Farurile orbitoare, cum s.a rasturnat masina, gustul metalic al sangelui in gura, o durere imensa in toata partea stanga a corpului si sunetul ce m.a aruncat in intuneric. Dar nimic nu este mai terifiant decat tipetele de frica ale celei mai importante persoane din viata ta..
Cand ma trezesc, incep sa vad aripi de ingeri, coarne,vad umbre si aud voci care nu au nicio farama de origine rationala. Oare m.am lovit prea tare la cap? Oh hell, nu.mi spune ca am inebunit....
Simt ceva atingandu.ma pe umeri, tresar si ma intorc imediat gata sa lovesc pe oricine a facut contact.
"Hei, hei sunt eu, calmeaza.te. Esti ok? Pareai pierduta in ganduri destul de adanc.." spune ingerasul meu cu o voce ingrijorata." oh hello there, puiule. Gata, ai terminat asa repede?" Spun eu surprinsa.
"Baby, au trecut peste 3 ore de cand te am lasat... Sigur esti ok?" Am ramas surprinsa, m am uitat la ceas si am realizat ca intradevar au trecut trei ore.
"Da, draga mea. Totul e ok.. Doar ma gandeam." Spun in timp ce ma uit atent la ochii ei plini de griji, incercand sa o asigur ca sunt bine desi stiu ca nu sunt.
Isi atinteste privirea putin insistent asa ca ma apropii si ii pup fruntea
"Sunt bine, iubire" un zambet imi este plantat pe buze. 'nu imi vine a crede cat de norocoasapot fii sa am o asa persoana in viata..' 'Nu ai idee'Inghet complet. Imi intorc privirea spre a gasi sursa care tocmai mi-a raspuns. Ceea ce vad ma face sa cred ca am innebunit complet. In valmaseala creata de multime, se poate observa un....om(?) care se holba la mine, insa nu era ceva normal. Acesta stralucea, ca un scut invizibil ce-l proteja, insa nu asta e ceea ce m-a uimit. nu. Ce m-a uimit era ca acesta avea un set de aripi exact ca cel al iubitei mele, dar el are un fel de semne tribale pe ele de culoare aurie.
Privirea acestuia imi dadea impresia ca incearca sa-mi strapunga sufletul. "ce?" spun eu total confuza si imi intorc privirea spre Jinx. Aceasta fiind ingrijorata de sanatatea mea fizica si mentala, se uita la fel de confuza, daca nu mai mult . 'Ai grija de ea'. imi spune o voce groasa si calma insa foarte ferma. Ma uit iar spre zona tipului dubios cu aripi dar nu mai vad niciun semn precum ca a fost cineva acolo.
"iubire, sigur e totul ok? Pari un pic palida.. de parca ai vazut o fantoma sau ceva! Spune ceva, te rog"Simt o briza brusca ce imi bate in parul meu negru. Imi trec mana prin par din moment ce simt ca ma ia o durere de cap si oftez.
"Am obosit, puiule. haide te rog acasa daca ti-ai luat tot ce iti doreai" spun uitandu-ma in ochii ei verzi ca padurea in primavara. Ma priveste si ea cateva secunde bune si accepta dand din cap aprobativ.
CITEȘTI
Inger sau demon
Teen FictionIngeri? Demoni? Sara, o tanara de 20 de ani, afla ca lumea ei nu este atat de plictisitoare dupa accidentul de masina impreuna cu Jinx... In curs de editare