Evet günlerden pazartesiydi okula gitmek için hazırlanıyordum.Haperlerde son dakika!!! haperi geldi ABD'de yayılmaya başlayan bir vürüs haperi geldi ve ben korkmuştum okula gidinçe hemen arkadaşlarıma anlattım ve bazıları bu olayı duymuş bazıları ise duymamış tı okulda ek derstten sonra eve gelmiştim ve haperler önceden baslamıştı merakla benim deyimim le zombi ler veya zombi diye bir şeyler varmı diye bekliyordum evet sibiker; evet irfan ABD 'deyiz ve bügünkü yaşanan olay hakkında bilgi almaya calışıyoruz ve bazıların terimiyle zombi bazıların terimi ise virüs bulaşması diyorlar ama bir bilim adamından aldıgımız bilgiye göre zombiler Türkiyeye gelecegini söylediler çok hızlı yayılıyorlar ve benden size bilgi saklanın evinizde bol yiyecek su ve mermi silah almanızı isterim.
Ve tahmini olarak zombilerin türkiyeye gelmesi 1Hafta bile sürmiyecek dedi muhabirin arddın'dan Türkiye silahlı kuvvetleri bir bilgi verdi ; Evlerinizden cıkmayım saklanın aldıgımız bilgiye göre zombiler sese geliyorlar bir kişiyi ısırınca o kişi'de zombi oluyor ve mermiyi başlarına sıkın dedi ve bilgiyi kestiler ben huysuz lanmıştım .Hemen babama bir piyade tüfegi 16ve28' li silah aldırdım ve okula gittim son olarak arkadaşlarıma bilgi verdim .Ve okulda kendimizi savunalım dedim silahlarımız çok mermimiz çok ve yiyecegimiz ve suyumuz var bazıları kabul etti bazıları ise ailesine soruçaklarmış eve gittim annem le babam bana bakıyorlar dı noldu diye sordum eşyalarını topla yaylaya gidiyoruz dedi.ben ise hayır dedim.ve nasıl istersen öyle olsun dedi ve piyade tüfegini aldım mermileriyle okula gittim zaten herkez kendini korumak için ugraşıyordu ve okulda Müdür hocalar kimse yoktu ve ben ve 5arkadaşım gelmiştı okulun kabılarını kabattık ve bilgisayardan son bilgileri aldik ve zombiler Türkiyeye gelmiş bile istanbul kaybedilmiş bile zombi ler Alanyaya dogru geliyordu ve akşam olmuştu ve ben nöbetteydim .dışardan sesler gelmeye başlamıştı cam dan dışarı baktımve bir sürü zombi vardı arkadaşlarımı uyandırdım sıra sıra bilal,hasan ,eren,ve hazar bide ben selim herkez şaşırmıştı ne çabuk nasıl geldiler bu kadar sürede okulun önünde demir kabılar vardı gelemiyorlardı okulun önünde araba vardı ve benim fikrim arkadaşlar ne kadar bu okulda kalırsak korunaklı oluruz ama ne kadar fazla burada kalırsak zombiler iki katına cıkar ve arabayla askeri üsse gidelim oradan silah yiyecek mermi alıb geri gelelim zırhlı araç varsa alalım tabi ikide artık benzinde bulacagız askeri alana vardık zombiler vardı ilk kez zombilere silah sıkacaktık ve arabadan indik. Zombiler arabanın sesine geliyordu ve başlarına sıktık öldüler ilk kez bir insan öldürdük ve bir evin içine girdik bilal arabayı kabının önüne cekti ve silahlar vardı ak 47, snaybır,mg3 mermiler celikyelek kask ve can ta vardı bide zırhlı arac vardı zırhlı aracı bilal alamaya gitti ama bir aaaaaaa diye ses geldi baktık ki 3 tane zombi bilalı ısırdı herkez aglıyordu zombileri öldürdük bilal sıkın bana dedi ben hayır dedim bilal; zombiler sese gelir silah verin bana 14 lü aracı alıb gidin dedi üzülerekte olsa tamam dedik herşeyi alıb zırhlı araca binib giderken bir silah sesi geldi tahmin ettmiştik bilal kendine sıkmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resident evil(Ölümçül Deney)
ActionNormal bir hayat gecirirken aniden yabılan yanlış bir deney sonucu insanlıgın sonunu getirecek bir şey o da ...#Zombiler#