Chapter-4

2.5K 256 13
                                    

"Park Chanyeol!!! မင္းအဲေလာက္ေတာင္ ညံ႕ရသလား။ ၆နဲ႔ ၂၇ေပါင္းတာ ဘယ္လိုလုပ္ ၆၂၇ ျဖစ္သြားရတာလဲ။ ဒါေလးေတာင္ ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္ မေပါင္းႏိုင္ရင္ ကေလးတန္းျပန္ဆင္းေတာ့"

သူေပါင္းခိုင္းလို႔လည္း ေပါင္းေပးရေသးတယ္။ မွားေတာ့ အျပစ္လာေျပာေနတယ္။

"ခင္ဗ်ားပဲ ေပါင္းဆိုေတာ့ ေပါင္းေပး လိုက္တာေလ"

"မင္းငါ့ကို ရြဲ႔ေနတာလား Chanyeol"

"ဟုတ္တယ္"

"ဟူးးး..."

သူနဲ႔ Yixing အေၾကာင္းမေျပာျပရင္ စာမလုပ္ဘူးဆိုပီး ကြ်န္ေတာ္ ဆႏၵျပေနတာေလ။

"ငါတို႔အေၾကာင္းသိေတာ့ေရာ မင္းက ဘာလုပ္မလို႔လဲ..."

"သိခ်င္လို႔ပါ... ကပ္ေစးမနည္းေနပါနဲ႔... ေျပာျပလိုက္ေတာ့"

မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ထိုင္ခံုမွာ ရွိေနတဲ႔ သူက ကြ်န္ေတာ့္ဘက္ မ်က္ႏွာမူေနရာကေန ျပတင္းေပါက္ဘက္ကို လွည့္သြားတယ္။

"အင္... ဘယ္လိုေျပာရမလဲ... ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္က ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတဆိုပါေတာ့... Zhang YiXing... သူဆိုတာေလ မင္းထင္မထားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကို စိတ္ထားျပည့္ဝတဲ႔သူ... ငါဆို အၿမဲ အႏိုင္က်င့္ေနက် ဟဟ..."

Zhang YiXing အေၾကာင္းေျပာတာကို ျပံဳးရယ္ေနလိုက္တာမ်ား... သူေပ်ာ္ေနတာကို ကြ်န္ေတာ္က ဘာလို႔ လိုက္မေပ်ာ္ေပးႏိုင္ရတာလဲ??? မင္းလိုခ်င္တာ ဒါပဲ မဟုတ္လား Park Chanyeol!!!

"သူ႔ရည္မွန္းခ်က္က ေက်ာင္းဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔တဲ႔... ငါက ကမ႓ာေက်ာ္႐ုပ္ရွင္မင္းသားျဖစ္ခ်င္တာ... ငါသာ အဲအလုပ္ကို ေရြးလိုက္ရင္ သူ႔နဲ႔ ေဝးကြာသြားႏိုင္တယ္ေလ... ဒါေၾကာင့္ ဒီအလုပ္ကို သူ႕နဲ႔ တူတူေရြးခ်ယ္လိုက္တာ"

"သူက ကြ်န္ေတာ့္အမနဲ႔ ခ်စ္သူျဖစ္ေနတာေရာ ခင္ဗ်ားမသိဘူးလား"

လွ်ာရွည္လိုက္တဲ႔ ငါ့ပါးစပ္ ><
ဟင့္အင္း... ကြ်န္ေတာ့္ သူ႔ခံစားခ်က္မွန္သမွ် သိခ်င္ေနမိတယ္...

"ဟက္... ကိုယ္ ကေနဒါမွာ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ သြားေနလိုက္ရေသးတယ္ေလ။ သူက ဒီမွာ တာဝန္က်ေတာ့ ၿငိသြားတာ ေနမွာေပါ့..."

A Cup of Love #Completed#Where stories live. Discover now