2. Piątkowe myśli

54 3 0
                                    

Per. Marinette
Nie moge uwiezyc ze znow wpadlam na Adriena. Ugh kocham cie moj pechu. Czasem sie zastanawiam dlaczego biedrona - symbol szczescia jakos niezbyt przynosi mi szczescie. Co on teraz on teraz o mnie pomysli? Co jak mnie wysmieje i ... Nie, Adrien taki nie jes. Mam nadzieje. Z moich zamyslen wyrwala mnie Alya.
- Marinette! Czy ty mnie wogule sluchasz? - Krzyknela mi do ucha.
Ja zupelnie nie swiadoma tego co sie wlasnie dzieje tylko krzyknelam.
- Przyznaj sie. Znowu o nim myslisz?- zapytala moja przyjaciulka. Jak ona mnie dobrze zna.
- Alya teraz nie mysle o tym samym. Znowu sie na niego wywrucilam i zastanawiam sie co teraz o mnie pomysli. A tak poza tym. O co sie pytalas?- Wytlumaczylam i szybko zmienilam temat. Niestety nie dalo mi to zbyt wiele.
- Tak. Pytalam sie czy nieuwazasz ze Adrien to Czarny Kot? Sa do siebie bardzo podobni i ...- nie dalam jej dokonczyc. Nie moglam do siebie nawet dopuscic takiej mysli.
- Alya wyglad to nie wszysko. Moze i sa podobni z wygladu ale maja calkiem inne charaktery. Sorki ale jestem zmeczona, ide do domu. Pa- Westchnelam i zaczelam isc w strone wyjscia ze szkoly. Alya jeszcze na porzegnanie krzyknela - Wejdz potem na mojego bloga!- machnelam tylko reka i odkrzyknelam - oki!- Potem zaczelam biec do piekarni rodzicow.
Per. Adrien
Caly dzien zastanawialem sie co poczulem rano i dlaczego Mari sie przy mnie zawsze jąka chociaz z innymi rozmawia normalnie. Moze sie mnie boi? Nie wiem. Po lekcjach chcialem z nia porozmawiac. Gdy wyszedlem z klasy zobaczylem tylko jak Alya cos krzyczy a Marinette zaczyna biec. No nic jutro z nia porozmawiam. Aha, no tak dzisiaj jest piatek. Bede musial poczekac do poniedzialku. Skierowalem sie w strone domu ,gdy cis sobie uswiadomilem. Przeciez moge do niej pujsc jeszcze dzisiaj. Pewnie bedzie pomagala w piekarni jej rodzicow. Najpierw musze zjesc obiad pujde za 2 godziny. Piekarnia ppwinna byc jeszcze otwarta. Oby WC dzisiaj nie atakowal.
Per. Marinette
Wlanie odrabiam lekje. Jak ja nienawidze chemi. Przypomnialo mi sie ze Alya prosila zebym weszla na Biedroblog'a. Juz wpisywalam adres strony w wyszukiwarke gdy nagle...

***
Wiem polsat ze mie.
343 slowa. Pozdrawaim wszystkich co to czytaja. Pisalam znowu na telefonie wiec sa bledy ortograficzne. Mozliwe ze jutro pojawi sie nowy rozdzial.
Papatki

MIRACULOUS | po prostu |   ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz