Multimedia: Hira ve Anıl
Başlangıç tarihinizi yazarmısınız?
KEYİFLİ OKUMALAR❤
1. BÖLÜM
Kar taneleri yer yüzüne düşerken elimdeki kahveden bir yudum aldım. Bu soğuk havada içimi ısıtan tek şeydi. Keşke cayır cayır yanan kalbimi ısıtabilseydi..
14 yaşımda kendimden 5 yaş büyük bir adama aşık oldum. Sevdiğimi söylemem imkansız dı o zamanlar. Düşünsenize; 14 yaşında, reşit olmasına 4 yaş olan bir kız çocuğu ile 19 yaşına basmış genç bir oğlan. Seni seviyorum desem bile eminim başımı okşar 'şakacı velet' derdi.
Sonra ne oldu biliyormusunuz? Evlendi. 21 yaşına bastığında, deli gibi sevdiği kadınla evlendi. Benim aşkımı bilmiyordu belki ama eminim bilse bile değişen hiçbirşey olmayacaktı.
Telefonumun sesiyle yerimden sıçrarken kahvemi sehbanın üzerine bıraktım. Arayan İpek'ti.
"Efendim?" diye sordum sakince.
"Alo Hira bebeğim N'aber?" elime kahvemi alırken cevapladım.
"İyiyim yavrum senden?"
"Bende iyiyim. Hira..." dediğinde lafını böldüm.
"Hayır İpek, o yemeğe inmeyeceğim!" diye inkazda bulundum. Ne söyleyeceğini kahretsin ki biliyordum.
"İneceksin Hira tamamı? o adamın karşısına çıkacaksın. Sen güçlü bir kadınsın." dediğinde ofladım. Bu akşam Anıl ve karısı anne ve babamı ziyarete bizim eve gelecekler. Sizin anlayacağınız o kadını evime alacağım. Ancak karşılarına çıkmaya kesinlikle cesaretim yoktu benim. Onların biricik aşkını izleyemezdim. Bunu kaldıramazdım Hayır.
"Olmaz İpek söylesene onlar benim gözümün önünde birbirlerine aşkla bakarken nasıl dayanırım. Hem evli bir adama aşık olmak ne kadar doğru söylermisin?" İpeğin ofladığını duyarken içimdeki sıkıntı büyüdü.
"Bak onlar evlenmeden sen ona aşıktın. Ortada apsuz bir durum yok. Ayrıca sana adama kuyruk salla demedim. Birkere bu senin karakterine yakışmaz. Sadece karşısına çık. Kimbilir ne zaman göreceksin onu." dediğinde duraksadım oda bu duraksamamı firsat bilip devam etti.
"Ayrıca bende yanında olacağım. Sana destek olurum ha nedersin?" uzun bir ikna çapasından sonra zorlada olsa kabul ettim. Umarım pisman olmazdım sonunda.
***
Üzerime giydiğim beyazlar içerisinde esmer tenim altın gibi parlıyordu. Kesinlikle egolu veya kibirli biri değilim lakin şuan hoş görünüyordum işte. Uzun siyah saçlarımı arkaya attım elimle hafif kabarmış gür saçlarımı yatırmaya çalışırken aynada son ken kendime baktım. Soluk duran dudaklarıma kırmızı rujumu hafif deydirerek renklendirdim. Gözüme ince eyeliner çektikten sonra kirpiklerimi rimelle doldurdum. Sadece ama asil duruyordum. Yani abartı kesinlikle değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerini Tutamam
Teen FictionHerşey, Çocukluğundan beri usanmadan sevdiği adamın; karısıyla beraber evine gelmesiyle başladı. Bir kız düşünün, 14 yaşında kendinden 5 yaş büyük bir adama tutulmuş. Ve o yaşta aşkını söylemeye çekinmiş. bir adam düşünün onu kendinden çok seven bir...