M-am trezit cam devreme , cred că era 6 dimineața. Mi-am făcut o cafea şi mi-am luat pachetul de țigări iar apoi am iesit pe balcon. După vreo jumătate de oră s-a trezit şi mama a venit la mine...
-Bună dimineața , Zayn dragule!
-Bună dimineața , mamă!
-Ce faci treaz la ora asta?
-M-am trezit mai devreme ca să apuc să îmi beau cafeaua în linişte iar apoi voi pleca înapoi în Los Angeles!
-Ok dragule , te las să îți bei cafeaua liniştit. Să ştii că m-a bucurat foarte mult vizita pe care mi-ai făcut-o , chiar dacă a fost scurtă.Te aştept să mai vii!
-Ok mamă , o să mai vin!
După această conversație cu mama mi-am mai luat o dată rămas bun de la ea iar apoi am luat un taxi spre aeroport! La aeroport mă aştepta avionul meu personal. Au trecut vreo 3 ore iar apoi avionul a aterizat. La ieşirea din aeroport mă aştepta maşinuța mea fix unde l-am rugat pe Jeyms să o lase. Mi-am luat Range Rove-ul şi am pornit spre căsuța mea , îmi era dor de ea.
Eram plictisit , aşteptând ca semaforul să se facă verde mă uitam la oamenii care treceau pe trecerea de pietoni. O anume fată mi-a atras atenția. Nu prea am apucat să o văd pentru că vorbea la telefon şi se mişca foarte repede , era grăbită! Mă tot uitam după ea cum se îndepărtează când dintr-o dată s-au auzit o mulțime de claxoane . Am tresărit dându-mi seama că , uitându-mă după acea fată nu am observat că semaforul se făcuse verde. Am pornit repede dar direcția mea s-a schimbat puțin. Trebuia să o iau spre stânga dar am luat-o spre dreapta în urma acelei fete. După vreo 2 străzi de mers am încetinit văzând-o... Mergea foarte încet şi avea fața plină de lacrimi. O văd asezându-se pe nişte scari şi izbucnind în plâns acoperindu-şi fața cu mâinile.
Am oprit maşina şi m-am apropiat încet de ea... Plângea în continuare , m-am aşezat lângă ea şi i-am atins umărul cu mâna mea...
Zayn: De ce plângi?
Ea şi-a ridicat capul luându-şi mâinile de pe fața şi îndreptându-şi privirea către mine. Era extrem de frumoasă.
Zayn: Te rog nu mai plânge , eşti atât de frumoasă iar ochişorii ăia ai tăi nu ar trebui să fie trişti!
Gigi: Mulțumesc , nimeni nu mi-a mai spus asta până acum.
Zayn: Deci ochişori , cum te cheamă?
Gigi: Mă cheamă Gigi , dar dacă ție îți face plăcere îmi poți spune şi ochişori!
Zayn: Deci ochişori , de ce plângi?
Gigi: Nu prea vreau să vorbesc acum despre asta! Tu cum te numeşti?
Zayn: Numele meu este Zayn , încântat de cunoştință.
Gigi: Frumos nume.
Zayn: Şi al tău , ochişori!
Gigi: Dar nu mă cheamă aşa.
Zayn: Ştiu cum te cheamă , îmi plac amândouă numele!
Gigi: Ok , acum ar trebui să plec , mulțumesc că ai vorbit cu mine , mi-a fost de ajutor...
Zayn: Şi eu ar trebui să plec , trebuie să despachetez . Dacă mai vrei să vorbeşti cu cineva să ştii că te voi asculta , oricum nu ai vrut să îmi spui de ce plângeai.
Gigi: Îți voi spune altă dată , ok? Acum chiar trebuie să plec.
Zayn: Ok , uite numarul meu de telefon. Dacă ai vreo problemă mă poți suna , oricând la orice oră!
Gigi: Mulțumesc Zayn , Pa.
Zayn: Ne mai vedem , ochişori!
Zayn Pov:
Deja se făcuse seară , am ajuns acasă şi m-am pus pe despachetat , după ce am terminat era deja ora 1 noaptea. Nu îmi era deloc somn , eram cu gândul la Gigi... Nu ştiam ce este în neregulă cu ea , ce a pățit . Mă doare că nu o pot ajuta. Deja este tarziu , dacă nu m-a sunat probabil mă v-a suna mâine ... Nu puteam să dorm deloc , nu aveam somn aşa că am luat o sticlă de Vodka din frigider şi pachetul de țigări şi m-am gândit să îmi petrec seara gândindu-mă la Gigi. Ştiu , nu o cunosc. Astăzi am văzut-o prima dată în viața mea şi nici nu ştiu aproape nimic despre ea . Nu cred că mă veți înțelege vreodată dar m-am îndrăgostit de ea. Credeți-mă , nu cred şi nici nu am crezut vreodată în dragoste la prima vedere. Dacă mi-ar fi povestit cineva despre asta , despre cum s-a îndrăgostit de o persoană fară sa o cunoască şi fară să fi vorbit vreodată cu ea , nu aş fi crezut , mi s-ar fi părut o aiureală . Până când am privit-o pe Gigi în ochi , în momentul ăla am ştiut că ea este dragostea vieții mele. Încă nu am cunoscut-o. Ştiu doar cum o cheamă şi doar atât însă pun pariu că atunci cand voi afla mai multe lucruri despre ea mă voi îndrăgosti de 100 de ori mai tare. Țin minte că în momentul când am privit-o în ochi , parcă i-am privit sufletul . Ştiu , poate vorbesc prostii pentru ca sunt beat , poate că nu se va întâmpla aşa cum îmi doresc eu dar totuşi , se poate întâmpla orice. Sunt dispus să risc pentru Gigi!SPER SĂ VĂ PLACĂ PRIMUL CAPITOL , NU ŞTIU DACĂ E PREA LUNG , SAU PREA SCURT ... ŞTIȚI CE , NICI NU CONTEAZĂ , SPER DOAR SĂ VĂ PLACĂ .
X.O.X.O
CITEȘTI
Are you there , Vodka? It's me , Zayn!
RandomSincer , nu ştiu cum aş putea descrie această carte! Am observat că mai toate cărțiile de pe wattpad sunt din perspectiva unei fete aşa că , chiar dacă şi eu sunt fată am încercat să scriu această carte din perspectiva unui băiat!Sper doar să vă buc...