Where Are You?

11 5 0
                                    

După ce citisem scrisoarea am rămas şocat. Şi în acelaş timp dezamăgit , nedumerit , trist. Aveam stări multiple. Încercam să îmi dau seama de gravitatea situației. Nu reuseam să fac asta.
***Dupa 5 zile***
Zayn Pov:
Stăteam intins pe podea , cu privirea îndreptată spre tavan , eram înconjurat de sticle de vodka şi de foarte multă dezamăgire.
*sună soneria*
Încerc să mă ridic de jos iar într-un final ajung până la uşă şi o deschid. Era nimeni altul decât mirobolantul de Harry Styles , fix de el aveam chef acum.
Harry: Heiii Zayn , ce faci? Esti ok ? m-am gandit sa vad daca esti bine , acum 5 zile ai plecat cam grabit de la studio şi nu ai mai dat nici un semn de viață.
Zayn: Sunt foarte bine.
Harry: Asta explică de ce porți aceleaşi haine ca acum 5 zile , ai cearcăne , ochii roşii ca dracu , pari să fii mahmur şi văd de aici sticlele alea din sufragerie , nu încerca să negi! Ce dracu ai pățit?
Zayn: Nu am pățit nimic , îti mai repet odată , mă simt foarte bine!
Harry: Ok , se pare că m-am înşelat , nu eşti mahmur , eşti beat.
Harry Pov:
   După multe rugăminți , am reusit să îl conving într-un fel pe Zayn să revină cu picioarele pe pământ. A mâncat , a făcut un duş iar apoi s-a băgat in pat să se culce. Că un prieten bun ce sunt , l-am lăsat să se culce pentru că se vedea pe el că nu mai dormise de mult. Eu am stat în sufragerie în timp ce el dormea , am adunat sticlele de vodka şi ce mai era pe acolo... Nu am vrut să plec , chiar dacă Zayn dormea m-am gândit să aştept până se trezeşte să văd dacă e bine pentru că dacă aş fi plecat şi m-aş fi întors după ce el s-ar fi trezit cine ştie ce prostii mai facea. După câteva ore s-a trezit. Am încercat să vorbesc cu el , l-am întrebat ce a pățit şi cum de a ajuns în starea asta. Singurul lui răspuns a fost "am inima frântă"...
Harry: Nu înțeleg nimic , nu ştiu la ce te referi , sunt foarte confuz. Presupun că o fată ți-a frânt inima pentru că din câte ştiu nu eşti gay , sigur te-ai fi îndrăgostit de mine deja.. 😏
Zayn: Crede-mă că şi eu sunt foarte confuz , nu înțeleg nimic şi am nevoie de răspunsuri.
Harry: Pai spune-mi despre ce este vorba , poate te pot ajuta.
Zayn: Ok , îți voi spune dar trebuie să rămână între noi.
Harry: Sigur!
Zayn: Deci , mergeam acum cateva saptămâni pe stradă şi am întâlnit o fată , era foarte tristă , plângea şi mi s-a făcut milă de ea. Am încercat să vorbesc cu ea , poate o puteam ajuta. După câteva vorbe , mi-a intrat la inimă , părea o fată cu suflet bun care suferă fără folos. După ce am mai vorbit puțin cu ea , a trebuit să plece. Trecuse ceva timp şi nu mai primisem nici un semn de viață de la ea , am căutat-o , am sunat-o dar nici cum nu am reusit să dau de ea. Până acum câteva zile când am primit o scrisoare , fix în ziua în care venisem la studio. Mă grăbisem acasă că să o pot citii cât mai repede , ştiam că e de la ea. În scrisoare mi-a scris despre copilăria ei , a avut o copilărie cumplită , era chinuită de părinți , până într-o zi când a întâlnit-o pe Selena , o fată cu câțiva ani mai mare. Selena a ajutat-o în toate modurile posibile , a primit-o la ea în casă , a introdus-o în grupul ei şi toate astea. Dar ea fiind cea mai mică , încpnjurată de băieți şi fete majore a cam luat-o pe arătură din cauza anturajului. Ea având 14 ani si ceilalți +18. Şi asta nu este tot , pe lângă că fuma , bea , nu mai era virgină şi cine ştie câte chestii a mai făcut , şi-a şi omorât părinții...
Harry: Stai aşa? Şi-a omorât părinții? Cum este asta posibil , o fetiță de 14 ani să îşi omoare părinții?
Zayn: Păi mă gândesc că a fost ajutată de Selena şi ceilalți prieteni ai ei.
Harry: Selena? Ai spus cumva Selena? Nu ți-a descris puțin cum arată?
Zayn: Ba da , parcă a scris în scrisoare că era brunetă...
Harry: Nu pot să cred , acea Selena? Stai aşa , fata de care vorbeai era Gigi? Că nu mi-ai spus numele.
Zayn: Da... De unde ştii?
Harry: Pentru că şi eu am fost în acel grup...

SPER SĂ VĂ PLACĂ ACEST CAPITOL , ŞTIU CĂ NU AM MAI POSTAT DE MULT DOAR CĂ NU AM PREA AVUT INSPIRAȚIE..
XOXO

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 08, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Are you there , Vodka? It's me , Zayn! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum