Bloody Letter

32 10 2
                                    

Dragă Zayn,
Îmi pare foarte rău că nu am putut să îți spun toate astea în persoană. Sper să nu mă urăşti după ce vei afla ce am făcut.
Aveam vreo 13 ani , eram micuță. Părinții mei mă agresau fizic aproape în fiecare zi iar după ce făceau asta ajungeam să îmi petrec noaptea afară şi la 5 dimineața după ce plecau la serviciu intram în casă fară să ştie , mă pregăteam pentru şcoală iar apoi plecam. După ce ieşeam de la şcoală mă învârteam prin fața casei până într-un final mă observau şi îmi dădeau drumul în casă.
***Sună telefonul***
Zayn: Da?
Producătorul: Bună , domnule Malik? Mă scuzați dacă vă deranjez dar trebuie să vă presentați urgent la studioul de înregistrări.
Zayn: ok , sosesc in 10 minute.
Producătorul: Bine , vă aşteptăm!
Zayn Pov:
Mi-am luat cheiile de la maşină şi am pornit spre studio. Nu ştiam ce vruia producătorul fix acum , nu cred că e ceva prea urgent. Din păcate nu am apucat să citesc toată scrisoarea de la Gigi , si ce am citit până acum era doar un sfert de scrisoare , abia astept să ajung acasă să citesc şi restul. Nu am luat-o cu mine pentru a nu o pierde. Sper să nu mă țină prea mult la studio.
Şi am ajuns la studio , am intrat înăuntru. În sala de înregistrări era producătorul meu împreună cu , ghici cine? Harry! Nu mă aşteptam să îl văd din nou.
Harry: Bună Zayn , ce faci?
Zayn: Bună , am venit în grabă până aici , care este problema Mike?
Mike(producătorul): Păi , domnul Styles ar vrea să vorbească ceva cu dumneavoastră!
Zayn: Ia zi , Styles!
Harry: Păi , aş vrea să facem o colaborare. Eu şi cu tine. Să cântăm o piesă impreună , adică să facem o piesă doar noi doi.
Zayn: Păi One Direction? Ai renunțat şi tu?
Harry: Nu , şi nici nu o voi face vreodată. Doar că , vreau să arătăm lumii că dacă noi doi putem cânta din nou împreună poate există vreo şansă să fim din nou , One Direction de altă dată.
Zayn: Ok , în primul rând am declarat de ce am plecat din One Direction. Ok , chiar îmi e doar de acele momente. Dar nu pot să mă întorc , mi-am început deja cariera solo. Nu pot să renunț la ea.
Harry: Dar la noi ai putut renunța.
Zayn: Îmi pare rau , şincer îmi pare rau , Harry!
Harry: Bine , înțeleg.
Zayn: Bine , frate. Acum trebuie să plec .
Harry:Pa frate.
Zayn Pov :
Mi-am luat maşina şi am plecat spre casă , trebuie neapărat să citesc scrisoarea. Poate că dacă nu eram în situația asta nu aş fi reactionat aşa , dar în fine. Trebuie să ajung acasă.
Ok , am ajuns , deci să continuăm.
Scrisoarea:
Asta se tot repeta până într-o seară în care m-am certat din nou cu părinții şi m-au dat afară din casă. Am decis să nu aştept în fața casei pentru că oricum nu aveau de gând să mă bage în casă până dimineață aşa că am luat-o la pas prin oraş. După vreo 2 ore în care mergeam tot înainte am ajuns într-un loc cam nefamiliar aşa că m-am asezat pe o bancă din fața unui bloc şi am început să plâng. Din acel bloc a ieşit o fată brunetă , cu păr lung şi foarte frumoasă. S-a aşezat pe bancă lângă mine aprinzându-şi o țigară. Părea mai mare cu câțiva ani. Am aruncat o privire în jur şi mi-am dat seama că acea fată fuma cam des aici , era plin de chiştoace. Eu stăteam cu capul în pământ iar acea fată se uita din când în când la mine. La un moment dat a început să îmi pună întrebari. Afară era frig , m-a poftit înăuntru şi i-am povestit cam tot despre viața mea iar ea despre a ei. O chema Selena şi avea 17 ani. De fiecare dată când aveam probleme cu părinții ea a spus că pot veni să stau la ea , o oră , o zi , o săptămână , o lună , un an. Oricât voi avea nevoie , ea oricum stătea singură. La prima vedere părea o fată cuminte , şi foarte dragută . După ceva timp am început să o cunosc mai bine pe ea , şi grupul ei de prieteni care devenise şi al meu. Selena , avea prieteni destul de mari , si de 24-25 de ani. Dar totuşi am ajuns să îi cunosc şi mi-au devenit nişte prieteni de nădejde pe care mă pot baza oricând , mă şi salvaseră de câteva ori din mâinile părințiilor. Ok , cam aşa mi-am petrecut eu un timp din copilăria mea . Şi asta nu este tot , era doar începutul. Din cauza grupului meu de prieteni m-am schimbat foarte mult. Mă săturasem să mă port frumos şi să fac tot ce mi se spune şi totuşi să ajung bătută. Începeam să plec de acasă de bună voie , pe perioade tot mai lungi. Părinții începeau să se îngrijoreze. Era şi timpul. Trecuse deja un an de când o întâlnisem pe Selena. Eram o noua eu , să nu mai punem că mă îmbrăcam altfel , începusem să fumez de la 13 ani , mă îmbătam seară de seară şi chiar nu mai eram virgină. Te rog să nu mă judeci pentru chestiile astea dar , asta nu e tot. Cel mai rău luctu este că .... MI-AM OMORÂT PĂRINȚII.....
Cu drag Gigi Hadid.


Aşa deci , sper să vă placă acest capitol. Vă rog să îmi scuzați greşelile gramaticale....

Are you there , Vodka? It's me , Zayn! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum