-Flip Jackson ın ağzından-
Sisli yolda yol alırken parktaki çocukların gulusmeleri, bir bisikletlinin bisiklet ziline basması, koşan bir köpeğin havlamasini incelerken aklıma bir anda bir şey takıldı. Nasıl oluyordu da kardesimin bir iş ortağı olabilirdi? O aksi,huysuz birinin tekiydi. Ayrıca onun gözlem yetenegi nasıl bu kadar mukemmeldi? Karar vermistim. Bende onun gibi yapacaktım, adrese son bir kez baktım ve gitmem gereken yere ulaşmam için dönmem gereken sokağa dönüp yavaşça yürümeye başladım. Arkamdan bir topuklu ayakkabının sesi geliyordu. Karar verdim ve tahmin etmeye başladım.
-"Yaklaşık 38-39 ayakkabi numaralı 1.70 boylarında 30'lü yaslarinda bir kadın. Ayak seslerine bakacak olursak ace..." derken arkamdan bir burun çekme ardından tükürük sesi geldi. Şaşırdım, çünkü böyle kaba bir kadın daha önce hiç görmemiştim. Arkama döndüğümde ise sonuç tam bir faciaydi. Şişko, 60'li yaşlarında bastonlu, kundura ayakkabi giymiş bir adam yavaşça yürüyordu. Uzun bir süre anlam veremedikten sonra yola koyuldum. Yoğun sisle bastırılmış, uzun ince turuncu binalarin arasındaki dar ve tenha sokaktan geçtim ve adeta bir cennetle karşılaştım. Kapıdan bakmamla gorebilecegim şeyler arasında havuz, uzun bardaklar, akarsu ve köprü vardı. Hafif bir ıslık tutturduk ve adresin doğruluğundan emin olmak için son bir kez adrese baktım. Evettt. Levon Malikanesi'ne gelmiştim. Umarım bir şeyler bulurum dedim ve yaşayacaklarını habersiz kapinin ziline bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif
AdventureBir ünlü dedektif ve kardeşi... bir amansiz kötü: Joker... bir ölü dedektif... iz peşinde bir kardeş... soluksuz bir macera...