-Neselen dostum." dedi adam Flip'e. Flip ağzını bile açmadan oturdu. Adam konuşmasına devam etti.
-Ah kizginsin değil mi? Biliyorumm, bende bi ara mutlu bir çocuktum. Okulumda akilliydim. Evet evet, akilliydim. Zeki değil. Ailem,... çok baskı yaparlardı. Her gün benim için işkence gibiydi. Bi zaman sonra derslerle ilgilenmez oldum. Sonra bir akşam, annem ve babam beni yanlarına çağırdılar. Ve hiç alttan almayıp direk "Evlat, artık nerelere gidip neler yapıyorsun bilmiyoruz. Gece geç saatlerde geliyorsun, odanda uyuşturucu bulduk. Neler oluyor? Hoş artık söylemeliyiz ki, bu evden gitmenin zamanı geldi. Seni istemiyoruz." dediler. Vicdansizlar, ağırdan almadilar bile. Sonra dayanamadım ağlıyor gibi yapıp ayağa kalktım ve mutfağa gittim. Uzunca bir ekmek bıçağı aldım ve onları zevkle dogradim. Haykırışları kusursuz bir tondaydi, ve bak en önemlisi bundan zevk aldım evet evet zevk aldım. Ama sonrasında ne yapacagimi bilmeden ellerim kan içinde disari ciktim ve yurumeye başladım. Yürüdüm yürüdüm, sonunda köprü Varya az ilerde, görürsün, orada bir araba yanımda durdu, yüzünü goremedigim bir adam " Yavaş, peltek sağa sola doğru amansızca yürüyen bir adam... Yakın zamanda birini öldürmüş biri olmak için kusursuz eşleşme." dedi ve güldü. Dönüp baktigimdaysa.." derken cama biri tikladi ve kapılar açıldı. Sofor aşağı indi irice bir adam Flup'i içeriye götürdü. Oda oda dolaştıktan sonra bir banyoya yüzleri kapalı iki adamla girdi Flip. Kapıyı kapatıp kilitlediler. Uzun olan adam yanindakiyle konuştu ve perdeyi çekip Flip'in goremiyecegi bir yerde konuşmaya başladılar. Hafif bir boğuşma sesinden sonra uzun boylu adam perdeyi açıp Flip'in yanına geldi. Flip, adamın ne yapacağını merak ederken adam Flip'in yanına geldi kulagina eğildi ve "korkma" dedi. Flip şaşırdı. Adama hayretle bakarken adam yüzündeki maskeyi çıkarttı. "Tanriim" diye iç geçirdi Flip. Etli,kemikli , kanlı canlı(canlı kanliydi sanırım) bir şekilde duruyordu kardeşi karşısında.
-Sakın soru sormaya kalkma, en fazla 5 dakikamiz var." dedi ve Flip'in elinden tutup kaldırdı. Flip şoka girmiştı. Hal isteyerek ona tokat attı, Flip sarsıldı ve kendine geldi. Sinirlendi ve o da kardeşine tokat atti, hatta hizini alamayıp kelimenin tam anlamıyla dövdü. Havalandirmadan soylenerek çıktılar, Flip kıpkırmızı çıkarken, Hal Jackson patlayan burnunu tutuyordu. Hemen taksi çağırıp bindiler ve hiçbir şey konusmadan tüm güçlerini eve saklayarak ve somurtarak sokaklarının yolunu tuttular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif
AdventureBir ünlü dedektif ve kardeşi... bir amansiz kötü: Joker... bir ölü dedektif... iz peşinde bir kardeş... soluksuz bir macera...