Detay

55 5 0
                                    

-İsmini vermek istemeyen bir kişinin ağzından kısa bir olay-

Emekli bir erkeğim. Eşim öldükten sonra huzurevine yerleştim. Eskiden bir subaydim. Eşimi vahsice öldüren katili aramaya devam ettiğim sıralarda ipuçlarının önemi büyüktü. Neredeyse sonuca yaklasmistim. Yaşlılığında vermiş olduğu bitkinlikle artık son vermemin gerektiğini düşünüp katili aramaktan vazgeçtim. İlginçtir ki, katil zaten hiç bulunamadı. Size anlatacağım şey ise daha da ilginç. Bir gün posta kutuma bakmaya giderken yüzü kanlı ve morarmış, 1.80 boylarında birini gördüm. Yardım etmemi söyledi, yardımsever biriyimdir, ona acıdım ve içeri aldım. Kırmızı kanepeye yatirdim ve buz almak için buzdolabına gittim. İçeri geldiğimde adam kanepeye uzanmış kumandayla oynuyordu. Buzu adama verdim, teşekkür etti ve sonrasında yüzüne koydu. Bir süre bekledikten sonra bana "Şanslısınız" dedi. Nedeni merak ettim.

-Neden şanslıyım?

+Bir dusunelim, saat kaç?

-23.55...

+Ahh, rahat olun, daha 5 dakika var.

-Neye

+..." cevap vermedi. Saskin ifadem istemdisi olarak korkuya dönüştü.

+Saat 00.00 teşekkürler." dedi ve ben bişey diyemeden hizlica dışarı çıktı.

+Bu arada burası neresiydi tam  olarak?

-Flitz Sokağı, 42 Numara.

+Ah teşekkürler." dedi goz kırptı ve gecenin karanlığına daldı.

Ertesi sabah hergün yaptığım gibi hafif birşeyler atistirirken kahve içiyordum. Bu keyfime son verip gazeteyi aldım. Magazin gibi saçma "2.sayfa" haberlerini geçerken sayfayı degistirecekken gözüme 3.sayfadan bir haber takıldı.

"FLİTZ SOKAĞI KÂBUSU...

Geryt İlinin ünlü mimari eserlerine sahip olan Meryl Kasabasinin Flitz Sokağında dün H.D. isimli kurban bulundu. Aynı sokakta yaşanan diğer cinayetler gibi bu cinayette de katil maktulun göbeğine "H" harfi çizmiş, ve dudaklarının her iki yanını kulaklarına kadar keserek adeta "gülücük" havası vermiş. Görgü tanığı F.T.'ye göre katil 1,80 boylarında açık uzun saçlı biri... Ayrıca yine F.T.'ye göre katil onu gördüğü halde oldurmemis, sadece göz kirpmis. Bunun üzerine F.T.nin tek açıklaması "Katil, sanki yarım.kalan bir işi tamamlamak üzere gibiydi ve bundan zevk alıyordu." Polis arastirmalarina devam ediyor.

Gazeteyi hemen firlattim ve ağlamaya başladım. Bu adam dün beni öldürebilir veya daha başka şeyler yapabilirdi. Kurtulduguma mi seviniyim , komsumun öldüğüne mi uzuleyim?

Kendimi çok kötü hissediyorum

...

DedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin