7 medya poyraz

36 5 0
                                    

Ne zaman canım yansa,ne zaman morelim bozuk olsa buraya gelirdim... Uçurumun sonu görünmediği için beni anladığını düşünüyorum uçurumun sonu gözükmüyor aynı benim hayatım gibi benimde sonum gözükmüyor hani korkuyorlarya uçurumdan korkmasınlar en azından belli bir süre sonra uçurumun sonunu görcekler ama yaşamaktan korktun çünkü hayatta nere gittiğimizi bilmiyoruz bunun için korkun bence hayattan kendimi canavar gibi hissediyorum 2 gün içinde neler yaşamıştım böyle evet bir yandan vampir olmak,kurt olmak yada her ikisinide olmak güzel bazende hiç iyi değil 2 saattir ağlıyorum gözlerimin şiştiğine yemin bile edebilirim telefonum çaldı beni düşüncelerimden ayıran telefonumun melodisi oldu babam ve annem beni arıyorlarmış arayan kardeşim ezgiydi eeee tabi ararlar ağlayarak okuldan çıktım ee ama yok artık ya bizim müdürde ne yalaka ne ispiyoncu bir adam böyle ,kurt özelliğimi kullanarak babamı aramaya başladım benim evdelermiş içeriye girdim beni görünce sarıldılar felan ayy ne dream ama babam;" nerdeydin sen aklımı oynatcaktım"dedi annemde aynı şekilde biranda boğazım kurudu öksürmeye başladım annem bana 1 torba kan verdi şimdi açıklayayım kan bağışı yapıyorlar ya biz kanları ordan alıyoruz bana 1 torba kan yetmedi 1 tane daha verdiler şuan iyim anneme ağlayarak "anne ben insan öldüremem ki" dedim annem"kızım bizde masum insanları öldürmüyoruz ki zaten kötü olanların azcık kanlarını emiyoruz hem hiç öldürmedik insan senin yaptığın gibi kötüleri öldürüyoruz mesela sen okulda birinin kafasını kopardın biz sana sorduğumuzda o kötü biriydi cezasını kestim demiştın hatırladınmı?" dedi annem ben;"evet "dedim.annem;" işte onun gibi düşün bitanem istersen hayvan kanıda emebilirsin istersen de böyle torbada iç"dedi babam;"ama arada sırada insan kanı iç insandan yani alışman için"dedi bende onaylar gibi başımı salladım ama yinede insanları öldürmek için hazır hissetmiyorum kendimi bu kadar fazla geldi bana tekrar bana iyi gelen yere geldim uçuruma orda poyrazla karşılaştım; ben;"sen burayı nerden biliyorsun" poyraz;"buraya kuçukluğümden beri gelirim ben asıl sen nerden biliyorsun" ben;" bende buraya küçüklüğümden beri gelirim"dedim. Poyraz;"o zaman burası ikimize yeter gel"dedi ben;"tamam o zaman"dedim. Yanına gidip oturdum ayaklarımızı uçurumdan aşşağıya  saldık iyi hissettiriyordu bana sonra gözlerim yavaş yavaş kapandı son hatırladığım şey ise poyrazın beni kucağına almasıydı.....
  >SABAH<
sabah uyandığımda yanımda bir adet poyraz gördüm.. Kalkmaya çalıştım ama beni bırakmadı koala gibi sarmış beni kendine daha çok çekti bende bunun şokuyla çığlık attım.korkmuş olcakki yataktan düştü... Poyaz;"delimisin kızım ya manyak ne yaptığını sanıyorsun" ben;"asıl sen naptığını sanıyorsun yanıma yatmış bide koala gibi beni sarmissin."poyraz;"ne sarcam be seni"
Ben;"yaa ondan ondan sende kurt adamsında bende yeni öğrendim"
İç ses"kızım malmısın poyraz sende kafa felanmı yaptı gerizekalı çocuk vampir"
Ben;"aaa yeter be poyraz deli manyak sen gerizekalı mal diyonuz anlaşmamı yaptınız siz onu bunu bırakta kafa yaptı galiba" iç ses;"kızım malsın sen çoçuk sen gibi melez akıl okuyabiliyor"
Ben;"ohaa harbi melezmi lan nayır nolamaz bu okula iki melez fazla ya o gitcek ya ben ben niye gidiyorum ya o gitsin banane"
İç ses;"türk filmlerine bağladık hadi hayırlısı"
Ben;"ya iki dakka bozmasan ne olcak sanki çık git şurdan"
İç ses;" gidiyorum ya"
Poyraz"demekki kafa yaptım sende"
Ben: " ne kafası be orangutan tipli"
Poraz;"sen kendine bak suratsız cadı" ben;"aaa öküz pis ukala orangutan tarafından tecavüze uğramış sincap seni" poyraz"bittin kızım sen"deyip beni kovalamaya başladı tam kaçaçağım sırada beni koala gibi tekrar sardı ve gıdıklamaya başladı ben;"ahahaha özür ahahaha dilerim ahahahah lütfen ahahaha kes şunu
Poyraz"bu kadar ceza yeter bence sana deyi gitti. Pis ukala orangutan yüzlü vahşi manda dedim içimden dışa vurmaya yemedi tekrar gıdıklanmak istemiyorum çünkü aşşağıya indim 2 torba kan içtim birazda kahvaltı yaptım iki tarafımda doydu ben;" hadi okula gidelim"dedim ve okula geldikk....

DİKKAT MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin