bölüm-8

19 4 0
                                    

Okula porazın arabasıyla geldik.mağlum dün olanlar yüzünden arabam evde kaldı.okula poyraz tekerliklerini bağırtarak girdi bana"seni dövecem"bakışları atıyordu hiç kimseyi takmayarak sınıfa çıktık ben yerime oturdum yanımada selim poyraz yanımıza gelerek selime "kalk lan kızın yanımdan" dedi selim"sanane lan"dedi bende"poyraz bak sevgilin seni bekliyor onu yanlız bırakma ayrıca burası selimin yeri kavga çıkarmayım zaten başım ağrıyor bide sizi çekemem lütfen"dedim iç ses"lan sen lütfen dedin ya"dedi bende"off iç ses senide çekmeyeceğim defoll"dedim ve gitti oh be şükür.. Poyraz"öylemi cemre hanım"dedi bende"evet ve ayrıca hanım deme"dedim poyraz selime el sallayarak "bu yanına kalmayacak lan" dedi ve gitti. Selim bana "neden böyle birşey yaptın" dedi hayır yani sanane be kardeşim ne istersem onu yaparım "sanane" diyerek susturdum onu sonra hoca derse geldi 40 dk boyunca zırvaladı durdu.hayır yani bunlar kurt napcaklar vampir hayatını dayanamayıp hocaya sordum"hocam şimdi bunlar kurt ne yapcaklar vampir hayatının yaşam tarzını diye sordum hoca ya sabır çeker gibi konuştu"sen gibi melezler var burdada mağlum anlatmak zorundayız yani meraklı değiliz vampirlere"dedi. Bende"iyide hocam burda iki tane melez var biri ben biride melez bizde vampir tarafımız ağır olduğu için vampir tarafındayız burda olmamızın amacı ceza almamız"dedim huh ilk defa bu kadar uzun konuştum be ve hepsini bir nefeste söyledim vay canına hoca bıkkınlıkla "cemre otur kızım hadi" dedi bendelan sen kime şekil yapıyon bilmiyonuzmu sadist yanımda var benim "hoca sen kime şekil şukul  yapıyon gelirsem yanına alırsın şeklini hoca değilmisin lan soru sorduk cevaplamak zorundasın" dedim. Tüm sınıftan oooo sesleri gelmeye başladı hoca"cemre yürü müdüre cabuk"dedi bidd kolumu tutuyor ya hemen sertçe kolumu çektim"sen zahmet etme ben giderim"dedim ve müdürün yolunu tuttum.
>poyrazın ağzından<
Son 20 dk felan vardı dersin bitmesine hoca birşeyler zırvaladı ama dinleyen kim ben genelde cemreyi izliyordum tabi aslı sürekli yönümü değiştiriyor ağzına kürekle vurcam şimdi sürtüğün cemrenin saflığını güzelliğini izliyorum sonra cemre parmak kaldırdı hocaya birşeyler sordu sonra hoca cemreye "cemre otur kızım hadi" dedi cemrede "hoca sen kime şekil şukul yapıyon gelirsem yanına alırsın şeklini" dedi sınıftan bir ooo sesi yükseldi hoca cemreye"cemre yürü müdürün odasına çabuk"dedi o sırada cemrenin kolunuda tutuyordu sertçe kolunu çekti ve "sen zahmet etme ben giderim" dedi kapıyı sertçe kapattı çıktı. Özür dilerim az önce cemrenin hakkında saf demiştim kız bildiğin psikopat ya içimden"işte benim kızım "dedim iç ses" nerden senin kızın oluyor len"dedi ben"kes len dön önüme yürü işine"dedim iç ses" gidiyorum amk"dedi ve gitti salak ya sinir ediyor beni iç ses miç ses demeyeceğim kürekle ağzının ortasına vurcam iç ses"duyuyorum mal düzgün konuş arkamdan" ben "tam be bi git beni rahat bırak" iç ses"ne halin varsa gör" dedi ve tekrar gitti. Yok ya beni sinir etmek için yaratılmıs amk malı.
#cemrenin ağzından#
Müdürün odasına geldim tabi bişi diyemez o kadar para yatırıyoruz dimi ama herneyse müdür biraz konuştu takam kim yani elime konuş müdürcüğüm müdüre"hocam bana bulaşmasınlar sekil sukul yapmasınlar atar yapmasınlar ben kimseye dokunmam haa kaşınırlarsada kaşırım"deyip odadan çıktım.sınıfa geldim hoca beni kınarcasına bakıyordu dayanamayıp "lan kadın gözlerini kaşıkla oyup 34 yerinden biçaklar tecavüz edip gelinlik giydirip çalılara atarım bana öyle bakma lan" diye gürledim. Resmen hazırola geçeçekti ben tam yerime oturdum kurtarıcımın sesini duydum "tenefüs"
= 2 hafta sonra=
Artık cezam bitmişti poyazında cezası bitti.beraber vampir bölümüne geçtik.poyrazla birlikte giderken ayağım kaymasıyla yere kapaklandım sandım bakın tırnak içinde belirtiyorum sandım iki gülçü kol beni tuttu bu kimmi? Evet doğru tahmin mal gibi sırıtan poyraz var karşımda hemen kendime gelip gögüslerinden ittirip kalktım poyraz"hep kalsaydın ya varlığın hiç belli değildi"dedi. Ben"hahaha çok komiksin ya"dedim tam giderken aslıyla karşılaştım.poyrazın yanına giderek öptü ama yeter ya gelen geçen öpüyor! Canım yanmıştı ama hiç hissetmediğim duyguları onun yanımdayken hissediyordum sanki içime öküz oturdu neydi bu sahiplenişin adı bende bilmiyorum aşkıydı acaba olamaz ya ben 2 sene önce aşkı tatmıştım çok pişman olmuştum birdaha aynılarını yaşarsam ben bunu kaldıramam en iyisi poyrazla arama biraz mesafe koymak istemsizce gözümden yaş geldi hayır hayır ağlamamalıydım ben güçlü bir kızdım koşarak okuldan çıktım en son duyduğum ise "cemre dur gitme" oldu ama takmadım hızla çıktım okuldan vampir hızımı kullanarak eve geldim tv açıp izleme kararı aldım mutfaya gittim bir kase cips bir torba da kan aldım ve koltuğa yerleştim film olarak "3 idyos" izledim (çok eğlenceli tavsiye ederim arkadaşlar) telefonuma baktıgımda 26 arama 30 tanede msj vardı hepsi poyrazdandı bir tanesi değildi ona baktıgımda telefonumda kayıtlı olmadıgını anladım hemen whatsapa ekledim ve baktım selimmiş ona geri döndüm çalıyor çalıyor çalıyor açtı..!
Selim"alo"
Ben "alo selim benim cemre beni aramışsın ne oldu ve ayrıca numaramı nerden buldun"
Selim"kızım sakin otamatiğe bağladın arama sebebim bugün okuldan hızlıça cıktın bende biraz zaman geçiriz diye aramıştım numaranıda ben bulurum kızım benim adım selim"dedi
Ben"kendini beğenmiş ukala"dedim
Selim"sen beğenmiyormusun"dedi
Ben"hayır"dedim
Selim"neyse ...bara gelsene"dedi
Ben yarın geleyim olurmu şimdi hiç havamda degilim"dedim
Selim"peki güzelim sen nasıl istersen "
Ben"1.anlayışın için tşk ederim 2.bana  güzelim deme kapış"
Selim"oky tam sakin ol kankiş"dedi
Ben"heh adam ol kankiş"dedi
Selim"adam zaten kızım "dedi
Ben" çok uzattın ben kapatıyorum hadi iyi geceler knk"dedim
Selim"iyi geceler knk"dedi ve kapattım ahahaha zafer gülümsemesi yaptım yüzüne kapattım çünkü telefonu bir toraba daha kan içtikten sonra kendimi uykunun en güzel kollarına bıraktım sonra bir rüya gördüm ve hemen kalktım bağırıyorudum hayır olamaz bu olmaz hemen arabama atladığım gibi eve geldim....
Acaba cemre rüyanda ne gördüde annesigilin evine geldi bundan sonra cemreyi nasıl bir hayat bekliyor unutmadan şunuda söyleyeyim cemre sadisti biliyorsunuz ama sadistliğimi kimsenin üzerinde dememid sadece laflarıyla gömerdi onları ama şimdi asıl sadist cemre geliyorr hazırlıklı olun...!! Vote ve yorumları unutmayın..!!! Emeğe saygı gerçekten Az vote var böyle dewam ederse yazmaya bilirim gençler haberiniz olsun.!!!!

DİKKAT MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin