Cesta

11 1 0
                                    

Vyběhla jsem nahoru po schodech abych se zeptala mamky, jestli už jsou sbalení,  v tom slyším moji mladší sestru Lisu:"Kate! Kate! ".
"Ano " odpovím, "Co se děje?". "Pomůžeš mi? "zaječí přes celej barák.
" Jasně "odvětím a utíkám do jejího pokoje.
" No? " řeknu a kouknu se na ni.
" Potřebuji pomoct sbalit. "řekne se smutným pohledem.
Usměju se "Jasně že ti pomůžu". Fakt v tom měla bordel, no aby ne, když si bere asi dvanáct plyšáků.
"Musíš tady nějaký nechat" přísně řeknu. "Vem si tak tři."
"Tak jo" smutně odpoví "A můžu čtyři." usměje se.
"Dobře" úsměv ji oplatím. Když už máme s Lisou dobaleno mám to namířeno k mamce do kuchyně, když v tom moje starší sestra Amy.
"Kam jdeš? " zeptala se mě znechuceně. "Za mamkou" odpověďela jsem. "A co tam?" hnusně řekla. "To tě nemusí zajímat" řekla jsem a protáhla se kolem ní, měla jsem dobrou náladu a nechtěla si ji zničit jejími narážkami.

S Amy jsme nikdy dobře nevycházely, vždy jsme se hádaly, a bily. Když jsem konečně přišla za mamkou, tak jsem se zeptala, jestli už mají zabaleno. Ona, že jo, jen jídlo na cestu ještě ne, tak jsem ji pomohla. A konečně jsme vyrazili. Na letní dovolenou v Chorvatsku. Bude tam  ještě jedna rodina, kterou známe už od malička. No je to jen tří členná rodina s jedním dítětem. Je to kluk a je o rok starší než já a o rok mladší než Amy a i když je mu 16, tak je stejně velkej, jak Amy. Jmenuje se Matthew, ale říkáme mu Mett. Už jsem ho půl roku neviděla, ale hrozně si rozumíme, tak se moc těším.

Dojeli jsme v noci asi kolem dvanácté. Lisa už spala, vždyť jí je teprve 9.No vešli jsme do našeho apartmánu a odložili si věci a najednou slyším "Ahoj" ten hlas mi je povědomí, otočím se a... ano je to Matt. Rozzáří se mi oči. Amy ho obejme "Ahoj Mette". Jako by si to úplně hrozně užíval, každý její dotek, každou chvíli s ní. Cítila jsem se smutná, protože jsem ho před nějakou dobou milovala a pořád k němu asi  něco cítím.

Zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat