Събудих се и осъзнах, че е деня на сватбата ми. Щях да се женя за патка. Не бе, базикам се ще се женя за систъра на Кайли Дженър, оная с червилата. Обърнах на другата страна на леглото и видях сутрешния вид на Кендъл.
"Умря ли преди сватбата?" Попитах я, 'щото мяса на жив труп без грим.
"Не ма Харизане, от живот кипя за тебе да се женя"
"Ела да хапнеш една близалка" казах като видях големите и цици. Как да не дървиш от това тяло като поничка? Като стана дума, ах как обичам понички, нещо, което обичам повече от понички е банички.
"Хапеш ма" Разкрещях ѝ се, защото ми захапа звяра.
"Не ми се сърди бе, копеле такова! Вкусен ти е кат баничка па спермата ти има вкус на сирене!"
"Бе я да лапаш"
Гледната точка на Кендъл:
Бях толкова наранена, чувствах се предадена от собствения си годеник. В деня на сватбата да се държи така с мен! Е, ще му кажа аз!
Ся звъня на Кайли.
"Ало, Кайли Харизан Стилес ми се прави на интересен, щото му падна главичката на хуя!"
"Споко бе, Кенди! Кат знам каква страстна любов имате Ей ся след два часа ще сте добре.
"Хубу ма, мерси"
*след два часа*
"ВЗЕМАЙ СИ ПРЪСТЕНА ШИБАНО ГОВЕДО ИЗНАСЯМ СЕ" Крещях на Хари, докато ми се молеше в краката.
Добре де, аз му се молех, а той ме заряза. Ем ся, кофти.
*гледната точка на хари*
ох, НЕ СИ СТРУВА. ТЯ НЕ ЗАСЛУЖАВА ЛЮБОВТА МИ! ще отида при систъра й! да, тя има големи сочни устни и яка дупара. перфектен план. Ма Кендъл беше яка ще искам едно червило от Кайли и ше се извиня на Кендъл. Тая мн ме обича.
Почнах да карам към къщата й. пуснаха гери-никол по радиото.
"ОТКАЧЕНА СЪМ БИЛАААА КВО МИ СА НАДУВАШ ДА НЕ СЪМ ТИ ЖЕНААА" започнах да пея с цяло гърло
"ШЕ БЪДА МНОУ ГОТИНА И ЛУДА! ТАКАВА СЪМ ТОВА НЕ Е ЗАБЛУДА НЕЕЕЕ!"Стигнах къщата й. жалко, тъкмо бяха пуснали момиче като мен. НДЪАА КЕНДАЛ НЯМА ДА НАМЕРИШ МОМИЧЕ КАТО МЕН НИКОГА. така де, момче.
Потропах на вратата.
"ОТВАРЯЙ МА САПУН!"
YOU ARE READING
ЛЮБОВ ПО БЪЛГАРСКИ
HumorБългарски любовен квадрат.🥀 ---------------------------------------------------------- Здр хора, Това е нова история, която пиша с една приятелка. Целта ми не е да обиждаме или да изхейтим, който и да е, просто да ви разсмеем. 💕