СВЕТЪТ Е СБЪРКАН

184 22 5
                                    

*гледната точка на луи*
след като със сузи се наядохме, тръгнах към харизан. като ме види с новата ми прическа отнова ще иска да че изчука щото съм неустоим.

стигнах и почуках на вратата. никой не отвори, затва пак почуках. чувах стенания. сега ако са заедно с оная карлита дженър честно ще й пратя лютеница по пощата и ще звънна на полицията да я арестуват за наркоманство.

влязох вътре и се разкрещях:

"ХАРИ Е МОЙ МАХНИ СИ МРЪСНИТЕ ГАДНИ ЛАПИ ОТ НЕГ.." изведнъж се спрях, щото те дори не бяха там. единственото нещо, което видях беше как лиам навлиза мазно в дупарата на зейн. ама неговата не е яка като моята.

"въййй вече и в чужди къщи се чукате"

"остави ни, тъкмо бяхме напът да свършим заедно като в мазните фенфикове с хари. така де, бургер"

"като стана дума за него..КЪДЕ Е ТОЙ?"

"каза, че си е забравил кокошките в двора на кайли и отиде да го търси"

"пу"

*гледната точка на Хари*

Вместо да търся кокошка реших да търся катеричката на Кайли. Ох да, тя го можеше беше толкова добра в леглото. Задоволяваше ме като мазна проститутка жадна за пари.

След около 2 часа

Изчуках я и тръгнах вкъщи. Луи беше там с нова прическа. Ох, как искам да го измъкам с тая мазна коса. Веднага усетих малкия Хари. Ма ся Луи ще види колко съм бад кат го зарежа.

"Ей, Харизан имам нова прическа. Я да решаваш ся дали ме искаш или не" Мазно прекара пръсти през косата си.

"Не, имам Кайли, тя е богата и има обръсната путка, а ти едва се дървиш бе момче"

*Гледната точка на Луи*

Бях толкова ядосан и наранен едновременно. Защо все на мен? Защо все се влюбвам в такива бад момчета? Ох, горкия аз. Ще види тоя Харизан.

*Гледната точка на Зейн*
Ох, Лиам ме чуакхме толкова добре. След като и двмата свършихме заедно продължихме да маструбираме кат мазни чичковци. Наебахме се и изпратихме записа на PornoHub. Но това не е важно. Важното е, че изживях най-хубавия оргазъм в живота си. Ох йеа.

*гледната точка на Луи*

тръгнах към найл заедно с новото си ферари, което не работи с бензин, а с кисели краставички. той ще ми помогне да накарам хари да ревнува.

ЛЮБОВ ПО БЪЛГАРСКИWhere stories live. Discover now