ИЗНЕВЯРА

270 35 10
                                    

*Гледната точка на Хари*

Ся изчуках Луи и той си спи на леглото. То във всеки фенфик бад боя трябва да е буден, за да зареже тази/този, който е изчукал. Въпреки, че не можех да се оттърва от мисълта за сексавите стонове на Луи трябваше да го напусна, 'щото съм бад боя, а като тръгне да ме търси ще му обясня, че той е различен и ме кара да се променя, да стана нещо по-добро, да бъда добър. Като ми се хване на въдицата и ще го чукам цяла седмица после ще го зарежа окончателно. Аз ония бад ной дет се нуждае всяка 16-годишна тинейджърка дет кат ме гледа си точи вагината. Тая вечер ще гостуваме в "120 минути" и ще давам интервю. А утре ще трябва да снимаме нов клип за новия албум "Върнахме се we". Песента се казва "Сузи пушката" Една посока ft. Сузанита.

Облякох си овчарския анцуг, дет ми стои кат чувал и една риза да мясам на селянин, и тръгнах към дома си.

Имаше една дебела крава, от коят си вземах мляко, издирих я и кат влязох вътре си сипах 7 лъжички "Нескуик плюс" да мога да се събудя.

Замислих се за снощи. Чуках Луи на силна музика и не бях сигурен дали Фики пее "Издислав" или Луи се стряска от размерите на малкия Хари, влизащ в дупарата му.

Ма аз нали тряя съм бад и ся го заебах, О йеа.

Не знам колко време мина и отворих Twitter, имах съобщенията от бившата Тайлър Свифт. Не можеше да забрави за мен. Е, погледнете ме, кой би могъл?

*гледната точка на Кендъл*

Бях толкова садната, че скочих от първия етаж на къщата ми, ама съм жива. Даже пробвах вените да си прережа ма имах само кредитни карти па с тях нищо не стана и ся тука се татуирам с маркера, ако и това не подейства ще се напия със сок от касис.

*гледната точка на Кайли*

Не можех да спра да мисля за Хари Стайлс, омг той отряза сестра ми и е  толкова бад бой. Обичам бад бойчета. Ще зарежа Тайга ще тръгна с Хари, пък сигурно Хари ще ме оцени повече.  Ако имам късмет може да стана и по-известна.

Ще звънна на Ким да ѝ разкажа как ще предам и нараня сестра си, тя Ким във всичко ще ме подкрепи.

"Ало, Кими! Ще късам Тайгата, харесах си някой по-секси и богат"

"Ама душа, с кого ще го заменяш"

"Ма с кого? С най-доброто, с Хари Стайлс!"

"КВО?! ТОЙ Е ГОДЕНИК НА СЕСТРА ТИ, ШМАТКЕ"

ЛЮБОВ ПО БЪЛГАРСКИWhere stories live. Discover now