КРАЯТ НА СВЕТА

54 9 0
                                    

*звучи Азис*

"Всички са на Сен Тропе, други на Малдивите..."

Пеех си аз Харизан Стайлс. Вие млже би не помните, но тези, които писаха историята я спряха. Ддз Що. А сетих се. Едниния реши да направи нешо тъпо, което не беше по негова вина и другата се садна и така историята беше спряна но сега продължаваме.

Ето какво изпуснахте в любов по бг:
КАЙЛИ ИМА НОВО ШОУ
КЕНДЪЛ СИ Е СЪЩАТА
ТЕЙЛЪР ВКЛЮЧИ ЗМИИ В КЛИПА НА НОВАТА СИ ПЕСЕН ЗА ДА ПРИЗНАЕ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ ЧЕ ТЯ Е ЗМИЯ
АЗ ХАРИ СТАЙЛС НАПУСНАХ ГРУПАТА И СТАНАХ ПЕВЕЦ ПРЕЗ ДЕНЯ И СУПЕР ГЕРОЙ ПРЕЗ НОЩТА.

Знам нещо, което ше шокира всички ви. Сега всички са в Дубай, Малдивите и Сен Тропе на концертите на Пайнер, а аз съм на Слънчев Бряг при лудаците и моята нова любов Сузанита.

От както таз история беше спряна осъзнах мн неща.

1. Обичам Сузи
2. Имам голям хуй
3. Обичам Слънчака
3. Ще направя песен със Сузанита

Тук е момента да отбележа, че дъщерята на Орхан Мурад се съгласи да участва в нашата история срещу скромната сума от 7 милиончета (явно от проституция не става ли много пари,а?

Да си минем на темата. Както разбрахте аз съм супер герой, следователно имам супер сила. Супер силата ми е да карам жените да свършват като ме видят. Naprawo im destroywam waginite.

И в моята супер база, скрита на бунгалото ми в Китен открих, че скоро идва края на света. Тази вече в 20:00 на 17.07.2017 ще дойде края на света и причината за рова ще бъде Сузан Орхан Мурад (това е датата на която песента и излезна). Всички избягаха и аз не можах, защото обичам Сузи и я искам, но тя не се влия от супер силите ми, тя е влюбена в мазния чичко от плажа.

Гледната точка на Луи:

"Хора, докато ние тук купонясваме Хари е там и може ни ни чака да се върнем"

" I don't give a fuck" изпя тита.

Всички почнаха да се разбиват на летните хитова ма аз седях тук и си мислех колко обичам Хари и как искам да усетя голямата му пишка с задника ми и да се вбем на лунна светлина, докато той се възкижда от стоновете ми, АУу колко goals.

Гледната точка на Сузанита:

Откраднах си трапа и записах песен върху него, но никой няма да разбере и цяла България ще лудне по хита ми с каската. Ауууу! Баща ми даде парички нали е sugar daddy. Така, също в клипа съм със скъсан чорапогащник. НЕ Е ЛИ ТОВА ПРОСТО СТРАХОТНО.

19:40

Гледната точка на Хари:

Последни думи имам към:
БОЙКО БОРИСОВ: беше най-добрия премиер направи толкова работни места за Кендъл, сестрата на Кайли
МАМА: че ме отгледа
ТАТИ: и на него
Кака: че ме обича
ЛУИ: ДА ЗНАЕ ЧЕ ВИНАФИ СЪМ ГО ОБИЧАЛ

*звук на известие от Ютюб*

Отворих клипа и видях нещо ужасно:

Гледната точка н другите:

" ХАЙДЕ ХОРА ТРЯБВА ДА СПАСИМ ХАРИ ОТ ТОЗИ КЛИП"

Следва продължение........

Реакцията на другата авторка щом види това:
Я, продължиш е историята без мен!

-----------------------------------------
Извинявам се, че главата е кратка, но гледах да напиша нещо по-бързо, за да обявя, че отново продължавам да я пиша. Всеки който иска да участва в писането и може да ми пише по фейсбук (Фуат Расим)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ЛЮБОВ ПО БЪЛГАРСКИWhere stories live. Discover now