6.

620 28 0
                                    

Szerda:

Reggel 6 órakkor kipattant a szemem. Szörnyű dolgot álmodtam Macskáról. Mivel csak kilencre kellet a suliba érnem volt két és fél órám. Még a tegnap esti élmények hatása alatt álltam. Én és Macska. Ez valamely szempontból rémisztő volt mert federülhet a kilétünk. Tikki miután Macska távozott a fejemet vette azért hogy engedtem hogy ez megtörténjen.
De tudtam hogy ha valahol Macska melett semmi bajom nem eshet...

Elkezdtem pakolászni és mindenféle holmit tettem el.
Meleget estére lengét nappalra.
Ezt mind egy sötétkék bőröndbe.
Mire minden szükséges dolgot összeszedtem 7 óra lett és Anyu fel jött szolni hogy öltözzek és menjek reggelizni. Mit ne mondjak eléggé meglepődött hogy már fent vagyok. Felvettem a kis rózsaszín nadrágom a fehér virágos pólóm és a kabátkámat majd lementem enni.

- Jó reggelt Apu! - köszöntem majd megöleltem.

- Összepakoltál? - kérdezte Apu.

- Igen. Mindet. - gyorsan megreggeliztem majd felmentem a szobámba Tikkivel beszélgetni. Minden óvintézkedést átbeszéltünk Macskával kapcsolatban hogy rá ne jöjjön hogy én vagyok a társa.

                              *

Fél kilenckor elindultam otthonról vállamon a kistáskámmal és a kék bőröndömet pedig magam után húztam. Mikor beértem a terembe Mylen és Alix rohantak oda hozzám.

- Szia Marinette! Adrien mondta hogy a folyótól nem messze táboroztok. Onnan nem messze van egy ősvény amin idegenvezető vinne végig minket.
Van kedved jönni? - kérdezte Mylen.

- Igen. Persze! - leraktam a bőröndöm majd csatlakoztam a beszélgetéshez.

                            *

9:55 - kor kimentünk az iskola elé ahol már várt minket a busz. A névsor szerint kellett beszállnunk ami azért volt, hogy a névsor elején lévők ülnek előre és akik a végén vannak hátra. Ez a rendszer pedig megkönnyíti Miss Bustier és Mr. Damocles dolgát. Ez volt a beszállási rend:

Ivan-Nathaneal
Kim-Max
Juleka-Rose
Alix-Mylen
Chloé-Sabrina
Adrien-Marinette

Késöbb érkezők:

Alya/párja:Marinette
Nino/párja:Adrien

Miután az előttünk lévő összes osztálytársunk felszállt a buszra mi következtünk.
Először Adrien szállt fel a bőröndjével majd a kezét nyújtotta felém. Én tétován megfogtam ő pedig felsegített a buszra. Megtaláltuk helyünkket majd leültünk és a busz elindult. Adrien egy darabig az utca felé fordította fejét ott keresve elfoglaltságot, majd miután megunta a járókelők tömkelegét elővette a mobilját és azzal szórakozott. Én olvastam, nézelődtem, rejtvényt fejtettem, és firkáltam. Épp mikor egy új lapot nyitottam Adrien felém fordult.

- Mit rajzolsz? - kérdezte kiváncsian.

- Áh. Az tulzás, hogy rajzolok de tervezgetek valamit. Asszem...

- Ez zseniális Marinette!

- Köszi!

                            *
Három óra elteltével odaértünk a helyszínre. Mivel esett az eső mindenkinek a buszban kellett maradnia. Én és Adrien a beszélgetésünk után fél órával elaludtunk így fel se ébredtünk mikor a busz megállt. Később Rose ébresztett fel minket amikor Miss Bustier tájékoztatta az osztályt hogy még a buszban kell maradni. Adriennel kártyáztunk, barkobáztunk és még sok szórakoztató elfoglaltságot találtunk együtt.

Nos! Itt az új rész nem túl hosszú de legalább kész lett! Bocsi az egy napi késésért.
Köszönöm a megtekintéseket!

Bye

Egyszerű  [Miraculous-Ladybug-Cat Noir]Where stories live. Discover now