Proloog

215 12 2
                                    


Nog één uur en drie dagen tot mijn vijftiende verjaardag. Ik wil mijn verjaardag vrijdag vieren voor mijn vrienden. Ik weet alleen nog niet wat ik wil gaan doen. Ik weet überhaupt niet wie ik allemaal moet uitnodigen. Natuurlijk nodig ik mijn beste vriendinnen uit: Lizzy en Fay, mensen van ons vrienden groepje daarom heen: May, Jessa, Dylan en Crystal, Oliver en zijn tweeling broer James. Dan heb je Xander nog... Ik praat soms met hem. Maar hij is zo leuk en zo schattig, en ook al praat ik weinig met hem, op een of andere manier voelt hij wel als een vriend. Hij zit naast met wiskunde, en dan praten we over wiskunde zelf, en dan glimlach-... Claire we hadden het niet over Xander maar over je feestje. Ik wil het gewoon simpel houden klaar.

***

Als ik beneden komt zit mijn broer, Christian, aan tafel. Ik loop naar hem toe geef hem een kus op zijn wang en sla er dan zachtjes op. Christian en ik hebben best wel een goede band. Dat komt vooral doordat hij maar 1 jaar ouder is dan ik. Daardoor snapt hij mij veel beter. Ook al hebben we soms ruzie. "Goedemorgen mam". Ik loop naar haar toe. "hoi." zegt ze afwezig. Ik kijk haar vragend aan en haal mijn schouders op. Ik pak mijn telefoon van de lader en kijk of er berichtjes binnen zijn. Zo populair ben ik niet... Ik leg mijn telefoon weg en pak mijn jas. Waarschijnlijk is Fay weer te laat, maar dat zijn Lizzy en ik wel gewend op een maandag.

Impossible PowersWhere stories live. Discover now