3.

103 4 9
                                    




           

Ik sta in mijn kamer. Ik heb geen idee wat ik aan moet. Ik voel me raar sinds mijn verjaardag. Ik heb steeds meer het geval gehad zoals de eerste keer met May. Ik pak een jurkje van mijn plank. Nee hij staat me echt niet. Niet leuk genoeg. Ik pak nog wat kleren.

Ik heb mijn hele kast leeg gehaald. Alles ligt achter me op de grond. Ik kijk in de spiegel. Misschien moet ik toch maar dat blauwe bloesje aandoen en die zwarten broek met die gaten. Opeens liggen die kleren op mijn schouder. Ik kijk verbijsterd naar mijn schouder. Er gebeuren steeds rare dingen sinds woensdag. Ik snap er niks van. Ik heb super veel hoofdpijn de laatste tijd. Ik probeer t achter me te laten en doe de kleren aan. Oliver en James komen mij zo ophalen en dan gaan we naar het feest.

Niet iedereen is er, het feest is ook officieel nog niet begonnen. Iedereen is wel aan het praten maar ik  probeer me er niet op te concentreren. Alles klinkt zo dubbel op. Eigenlijk heb ik er nu al geen zin meer in, straks hebben we ook super hard muziek. Mensen stromen binnen, fijn nog meer stemmen. Ik heb geen idee waar het op eens vandaan komt. Het is nu al sinds mijn verjaardag. Zou het misschien liggen aan dat ik 15 ben geworden. Nee dat kan toch niet? Het is toch niet normaal?

Impossible PowersWhere stories live. Discover now