28-Klaus Mikaelson

2.5K 99 12
                                    

( S/a=Senin adın )

"Seni arıyorum ve telefona Camille çıkıyor!"dersin sinirle."Çalışıyorduk ve lavaboya gittiğim zaman o açmış s/a."der."Açıklama istemiyorum,bir daha telefonuna sahip çıkacaksın ve onunla yalnız kalmayacaksın!"dersin sinirle."Neden?"der."Bir de soruyor ya! Kıskanıyorum!"dersin ve yan tarafında duran vazoyu alıp ona doğru fırlatırsın.Eğilerek kurtulur.Sonrada kahkaha atmaya başlar."Kıskanınca ayrı bir güzel oluyorsun aşkım."der."Çokta asabi olurum ama Klaus. Mesela bugün yanımda yatabilmen için kendini affetirmen lazım."dersin."Ne yapmalıyım?"der."İlk önce en az üz tane gül,yüz tane papatya.Sonra on beş kutu çikolata ve yirmi çift ayakkabı istiyorum.Yarım saat içinde."dersin."Peki.Sen otur ve keyfine bak."der ve kaybolur.Sende ortak kullandığınız odaya çıkar ve kulaklıkla müzik dileyip kitap okumaya başlarsın.Bir süre sonra biri koluna dokunur.Başını çevirdiğinde Klaus'u görürsün.Kulaklıklarını çıkarırsın."Bulamadın değil mi?"dersin.Gülümser ve elinden tutup seni yataktan kaldırır.Salona indiğinizde koltuğun üzerinde yığılı bir sürü şey vardır."Yüz yetmez diye üç yüz gül,üç yüz papatya,yirmi kutu çikolata,otuz çift ayakkabı ve gönlümden koptuğu için bir tek taş ve bir kolye"diyip cebinden iki kutu çıkarır."Ben...Bunlar çok fazla..."dersin."Yakında karım olacağın için her şeye değer."der ve kutudaki yüzüğü çıkarıp parmağına takar."B-bu bir evlenme teklifi miydi?"dersin şaşkınlıkla."Öyleydi,hemde hayır cevabı olmayan bir teklif."der.Gülümseyerek ona sıkıca sarılırsın."Seni seviyorum."dersin."Bende seni seviyorum s/a."

Bir-iki saat sonra Damon Salvatore bölümü gelecek.

SP TW TVD TO PLL İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin