Yeni kapağımız nasıl? Ben çok beğendim ❤️💓
Bu ince düşüncesi için Mecislia'ya çooook teşekkür ederim...Çocukluk arkadaşların Sam ve Dean ile üç yıldır avlanıyorsunuzdur.Bugünde yine rutin bir avdan dönüyorsunuzdur.
Sen arka koltukta uyuklarken Sam bilgisayarından araştırma yapıyor,Dean ise açtığı müzikle coşuyordur.
"Kıs şu müziğin sesini Dean!"diye bağırdın sonunda."Her seferinde aynı tartışmayı yapıyoruz s/a, kısmayacağım." "Of Dean!"diyip sinirle arkanı döndün.Bir süre sonrada uykuya daldın.
Uyandığında bir yataktaydın.Doğrulup etrafına baktın."Uyandırmaya çalıştık ama uyanmadın bende seni buraya getirdim." "Peki." "Teşekkür yok mu?" "Beni iğrenç müziğinle rahatsız ettiğine sayarsın." "Hey! Benim müziklerim güzel bir kere." "Ne demezsin..."diye mırıldandım."Sam nerede?" "Yiyecek birşey almaya falan gitti."der Dean.Başını sallar ve banyoya doğru ilerlersin.
Elini yüzünü yıkayıp çıktığında Dean arkası dönüktür.Gözün telefonuna takılır.Biriyle mesajlaşıyordur.Kırmızı südyenini giy,o sana daha çok yakışıyor Lucy.
"Yuh!"diye sesli bir tepki verdin Dean irkilerek sana döndü."Sen benim mesajlarımımı okuyorsun?!"diye bağırır."Canın cehenneme Dean..."dersin ve dolu gözlerini saklamak için başını eğersin."Hey,sen ağlıyor musun?" "Umrunda mı ki? Senin için önemsiz biriyim.Sadece arkadaş.Ama sen benim için daha fazlasısın.Sen benim ilk aşkımsın Dean Winchester,ilk ve son..."diyip odayı terk edersin.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SP TW TVD TO PLL İLE HAYAL ET
FanficSupernaturel,Teen Wolf,The Vampire Diaries,The Originals ve Pretty Little Liars'ın karakterleriyle hayali bir yolculuğa çıkmak ister misin? Hadi o zaman,okumaya başla! @Tüm haklar saklıdır... ...