Eva's POV
'Aaaahhhh! Jake, wtf!?'
Ook Noa gilt wanneer ze Jake ziet. 'Jake wat doe jij hier!?'
'Hallo dames, ik neem aan dat jullie nu toch wel weten wat ik hier doe? Zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht. Mijn hart bonkt op dit moment zo hard dat ik bang ben dat hij hoorbaar is.
'Jake wat deed jij vandaag op mijn mobiel?' Voordat ik het door heb flapte het eruit. 'Hoe bedoel je wat deed ik op je mobiel? Ik maakte alleen een paar foto's van jullie', zegt hij met een grijns. Oh ik wil die grijns zo graag van zijn gezicht afslaan! 'Foto's maken doe je anders niet bij contacten', bijt ik hem toe. 'Ik zou maar niet met zo'n grote mond tegen mij praten babe'. Ugh, babe. 'Ik ben je babe niet! En waarom zou ik niet met een grote mond tegen je mogen praten? Dat mag ik toch lekker zelf bepalen, je bent mijn baas niet'.
'Zoo, het kleine meisje heeft pit.' 'Ik ben geen klein meisje!' 'Eva rustig', sist Noa in mijn oor. 'Zie je niet dat hij dit alleen maar leuk vind?' Ik adem diep in. 'Maar zoals ik al eerder heb gezegd, het is niet zo slim van jullie om de vakantie met zijn tweeën, helemaal alleen, door te brengen'. En toen drong het tot mij door: hij was degene die ons belde in de dierentuin. Blijkbaar kon Jake het van mijn gezicht aflezen. 'Babe, had je het nou echt niet door?' Oké, nog even en ik ga echt kotsen.
'Waarom is het niet slim van ons om de vakantie met zijn tweeën door te brengen? Waarom belde je me eigenlijk? Wie ben jij trouwens, ik ken je geen eens!? Weet je wat? Ik hoef je ook helemaal niet te kennen. Ik zou het fijn vinden als je nu weg wilt gaan'. 'Waarom? Ik vind het hier wel gezellig, ik heb zelfs een paar vrienden mee genomen'. Opeens komen er een 2 jongens achter hem staan. Een van hen herken ik, hij was de jongen waartegen ik was aangebotst vlak voordat we weg gingen uit de dierentuin. 'Nou sorry, maar ik vind het hier niet zo gezellig. Alsjeblieft, ga nu weg'. Als ik zie dat ze niet weg gaan, maar juist dichterbij komen, begin ik het benauwd te krijgen. 'Uhm, wat gaan jullie doen?' Ik zie dat ze hun T-shirts uit trekken, en heb nu pas door dat ze alle drie een zwembroek dragen. Dit gaat dus mooi niet gebeuren. Ik klim uit het bad, en wanneer ik voor Jake sta, druk ik zijn shirt in zijn hand, en duw hem terug naar de keukendeur. Tenminste, dat was mijn plan. De enige die wordt verplaatst ben ik, terwijl ik hem naar voren probeer te duwen schuif ik alleen maar weg.
'Jake alsjeblieft, ga weg!' Wat moet je van ons?' 'Rustig, we moeten nog niks van jullie. We willen graag eerst jou zwembad uit proberen, en pas dáárna moeten we iets van jullie'.
'En wat mag dat dan zijn?' Jake gaat dichter bij mij staan. 'Daar kom je later wel achter', fluistert hij in mijn oor.
Noa's POV
Ik zie dat Jake dichterbij Eva komt staan en iets in haar oor fluistert. Ik kan aan haar zien dat ze het niet leuk vind want ze verstijft een beetje.
Wanneer ik even niet meer oplet word ik ruw uit mijn gedachtes gehaald door een grote plons vlak voor mij gezicht. Vervolgens zie ik Jake vlak voor mij boven water komen. 'Jake! Kijk eens uit je doppen!'
De andere twee jongens volgen zijn voorbeeld en springen ook het zwembad in.
Jake is ondertussen weer wat verder van mij weg gezwommen, en ik zie dat hij naar Eva kijkt. Opeens voel ik 2 handen op mijn middel. Het is de jongen waar Eva tegen op was gebotst.
Ik probeer zijn hand weg te duwen, maar uiteindelijk hou ik op als ik merk dat mijn pogingen nutteloos zijn.Hij heeft mij ondertussen tegen de rand van het zwembad geduwd zodat ik niet kan ontsnappen. 'Laat me los!' 'Waarom? Ik vind het wel prima zo.' Hij drukt zijn lichaam ondertussen tegen dat van mij aan, en komt met zijn gezicht naar die van mij toe. Wanneer ik merk dat zijn greep rond mijn middel verslapt, pak ik mijn kans. Ik ga met mijn handen in het water en gooi water in de gezicht van de jongen, ruk me los en probeer weg te zwemmen. Maar ver kom ik niet want hij heeft me bij mijn enkels gepakt, en trekt mij weer terug naar hem.
Hij drukt me weer tegen de rand van het zwembad aan. 'Vind je mij niet leuk?', vraagt hij verbaast, hoewel je aan zijn stem kan horen dat hij het heel grappig vindt. 'Ik ken je niet eens, je komt zomaar met twee andere jongens het huis binnen en denkt dat je de baas over ons kan spelen. Nou mooi niet.' 'Ik ben Daan, zo, nu ken je me, hebben we dat ook weer opgelost. Wat is jou naam?' 'Dat gaat je helemaal niks aan.' 'Babe, dat gaat mij wel wat aan, dus je gaat het me nu vertellen.'
Ik zie dat hij een beetje boos begint te worden, maar ik geef me niet zomaar over. 'Zoals ik al zei, dat gaat je niks aan.' Hij pakt mijn polsen vast en ik merk dat zijn greep steeds strakker wordt. 'Ik vraag het je nog een keer, wat is je naam?' 'Auw, oké! Ik vertel je mijn naam, maar je laat eerst mijn polsen los. 'Ik laat je polsen pas los als ik je naam weet.' 'Dan mag je lang gaan wachten want ik vertel mijn naam pas wanneer jij mijn polsen los laat. 'Oké, dan wacht ik wel, dat vind ik bij nader inzien niet zo erg', zegt hij met een grijns. Ondertussen drukt hij zijn lichaam dichter tegen de mijne. 'Oké oké jij wint, mijn naam is Noa.' 'Nou, dat was toch niet zo moeilijk, zegt Daan en geeft me een knipoog.
Eva's POV
Voordat ik nog verder na kan denken over wat Jake zei, wordt ik door hem opgetild en over zijn schouder gegooid, en ik weet al precies wat hij gaat doen. 'Jake, stop! Laat me los!' 'Zoals je wenst babe', en 2 seconden later wordt ik in het water gegooid. Jake springt ook het zwembad in, en komt dan naar mij toe zwemmen. Ik probeer snel uit het zwembad te klimmen, maar Jake is mij te snel af, en trekt mij mee naar het midden van het zwembad, zodat ik niet meer kan staan op de bodem zonder dat ik helemaal onder water moet.
'Jake laat me nou met rust!' 'Wat zeg je? Wil je dat ik je kus?', vraagt hij met een grijns. 'Iel, nee! Hij slaat mijn benen om zijn middel heen en legt mijn armen op zijn schouders. 'Wat denk je wel niet?' Ik probeer mijn benen bij zijn middel vandaan te halen, maar hij houdt ze stevig vast. 'Jij blijft netjes bij me en luistert naar mij, als je dat niet doet ga jij een poosje onder water doorbrengen. 'Jake laat me nou los!' 'Nee.' 'Maar Jake, i-'. En het volgende moment wordt ik onder water gedrukt.
----------------------------
hay lezertjes! De spanning stijgt en stijgt en stijgt...
Zie je bij het volgende hoofdstuk, byee
(vergeet niet te voten en te reageren ;)
JE LEEST
Ontvoerd Door?
Mystery / ThrillerEva is 16 jaar, ze is een aardig meisje, doet altijd goed haar best op school, en net als alle andere meiden van haar leeftijd lijdt ze een normaal tiener bestaan. Nou ja, helemaal normaal kan je het natuurlijk niet noemen, want ze heeft geen ouder...