Eva's POV
Ik loop langzaam naar de deur. Wanneer ik bij de deur ben, blijf ik even stil staan. Ik leg mijn hand op het slot, en wacht. 'Waar wacht je op, maak die deur open!' Nog steeds verroer ik mij niet. Ik hoor dat hij dichterbij komt. Wanneer ik zeker weet dat hij vlak bij mij staat, draai ik me op en sla hem op zijn gezicht. 'Snel Noa, ren!' Ik ren de keuken uit, door de kamer en naar de voordeur. Als ik bij de voordeur ben, hoor ik Noa gillen. Ik zie dat de jongen Noa vast heeft, en zijn mes op haar keel heeft gelegd. 'Ik zou maar heel gauw terug lopen als je wil dat je vriendinnetje blijft leven'.
Langzaam stap ik weg van de voordeur en loop terug naar de keuken. 'En nu ga jij die deur open maken, en waag het niet om nog een keer weg te rennen!' Ik loop naar de deur, en ik zie Jake door het glas van de deur naar mij kijken. Ik ontwijk zijn blik en maak snel de deur open. Jake en Daan komen meteen naar binnen lopen.
De jongen heeft Noa ondertussen weer los gelaten en ik zie dat ze hevig aan het trillen is van de spanning. Jake pakt ruw mijn kin vast. 'Dat was niet zo slim van je babe.' 'Als jullie gewoon weg waren gegaan was dit nooit gebeurt!' Ik ruk mijn kin los, en probeer weg te lopen, maar hij slaat snel zijn handen om mijn middel en trekt me terug. 'Nog een keer zo'n actie, en dan gaan jij en je vriendinnetje het behoorlijk moeilijk krijgen', sist hij in mijn nek. 'Waar was ik gebleven? Ow ja, eten. Ik stel pizza voor. Ga jij het even halen John?' Zo heet klootzak nummer drie dus.
hallo lezers! Sorry, ik weet het, dit stuk is kort. Maar ik heb op het moment niet zo veel inspiratie en ik heb het momenteel ook erg druk met school. Maar hier dus toch nog een klein stukje om op goed te maken.
Byeee
JE LEEST
Ontvoerd Door?
Mystery / ThrillerEva is 16 jaar, ze is een aardig meisje, doet altijd goed haar best op school, en net als alle andere meiden van haar leeftijd lijdt ze een normaal tiener bestaan. Nou ja, helemaal normaal kan je het natuurlijk niet noemen, want ze heeft geen ouder...