4.Gamael

50 4 0
                                    

În sfârşit am ajuns acasă şi sunt pregatit sa fac o baie fierbinte,sa mă relaxeze,sa ma detasez de toata energia negativă acumulată în ultimele zile. Totul parea foarte linistit. In timp ce stăteam în cada plina am inceput sa imi relaxez toti muschii corpului. Stăteam cu ochii închisi si incepusem sa aud o voce groasă care vorbea cu mine:
-Vad ca te simti bine,nu? Nu te speria,mereu stau in umbra si te privesc cum dormi. Nu vreau sa iti fac rău. Stiu ca ma vei sluji cum trebuie.
-Cine esti? Si ce vrei de la mine?
-Nu te speria Ron! Numele meu este Gamael. Eu te voi ocroti. Ai incredere in mine?
-Da. Am incredere in tine.
Nu imi pot da seama cu cine am vorbit. Acea voce,eram eu. Sau asa credeam...
In acea noapte am vazut din nou silueta neagra ce ma privea din coltul camerei. Nu stiu de ce,dar nu mai imi era frică. In acea noapte am adormit linistit.
15nov.2016-Chiar ma simt odihnit in dimineata aceasta. Sunt pregatit sa ma duc sa ma vad cu Kagu,Loren,si Isabelle. In timp ce mergeam spre Central Parck ma întâlnesc cu Kagu mai devreme. Era schimbată. Nu mai zâmbea si era toata îmbrăcată în negru.
-Ce faci Kagu? Am intrebat-o fiind foarte optimist.
-Nu prea bine...a murit bunica.
-Asta-i viata. Priveste inainte. S-a dus in pământ,acolo unde vom ajunge cu totii.
-Ce se intampla cu tine Ron? De ce vorbesti asa?
-Asa cum? Asta e adevarul. Oricum era batrana. Trebuia odata si odata sa moara.
-Ce se intampla cu tine? Te-ai schimbat.
-Da. De tricou.
-Nesimtitule! Nu vreau sa mai aud de tine.
Kagu plecase plângând. Ce am facut? De ce ma-m comportat asa de urat cu ea?
-Oo...Nu. Nu te-ai comportat urat cu ea. Oricum tie daca ti-ar fi murit o persoana dragă ce ar fi spus? Niste condoleante jalnice si atat. Tu nu ai facut nimic rau. I-ai spus doar care este cursul normal al vietii. Haide! Nu te mai invinovati degeaba. Zambeste!
-Ai dreptate Gamael! Vocea mea interioară...
Uite ca o vad pe Loren. E chiar draguta tipa.
-Hei Ron! Ce faci?
-Bine Loren. Isabelle nu e cu tine?
-Nu a putut veni. O durea burta. Dar nu asta conteaza. Vrei sa bem amândoi un suc?
-De ce nu? Ok. Luam Pepsi.
Imi place la nebunie de Loren. E asa de treaba.
-Poftim? Ce face? E de treaba? Ma dezamagesti. Am pretentii mai mari de la tine. Vreau sa sezi de-a dreapta mea.
-Ok Gamael. Vorbim mai incolo,lasa-ma acum.
-Ron! Cu cine vorbesti?
-Cu nimeni. Adică cu mine...Am auzit ca toti oamenii fac asta...
-Ok?...Sigur esti bine?
-Da. De ce nu as fi?
-Cred ca esti prea stresat. Ti-ar trebui un masaj. Ce zici. As putea veni pe la tine?
-Un masaj? Cred ca mi-ar prinde foarte bine. Da. Si poti veni si la mine. Ai mei sunt plecati la munte. Te iau eu de acasa la 19:30. 
-Ok. Ne auzim atunci...
Pa!

Mansarda IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum