7. In astral

35 4 2
                                    

-Buna fetelor! Scuzati-ma de întârziere!
-Nicio problema! Ce facem? Mergem in mansarda sa facem cercetări?
-Sigur!
Si uite asa ne îndreptam spe blocul cu pricina.
-Kagu,tu sti cumva pe unde vine strada Libertătii?
-Nu am auzit niciodata de strada asta. Si gândeste-te ca eu am copilărit aici.
-Mda...ciudat...
-Dar de unde ti-a venit ideea cu strada asta.
Le-am povestit si fetelor experienta cu băiatul ciudat din biserica. Si ele,pareau la fel de confuze ca si mine. Discutia noastra fuse întreruptă de un telefon primit de la mama:
-Ron,pe unde esti?
-Pe afara cu prietenii,mamă.
-Aha...Pe la 20:00 sa fi acasa,te asteapta cineva.
-Cine?
-A venit la noi in vizita varul tau,Kevin. Te rog,cand ajungi acasa sa fi cat se poate de politicos cu el.
Asta era tot ce imi lipsea mie acum. "Vizite". Minunat!
Tot vorbind la telefon cu mama ,ajunseserăm la bloc,asa ca am fost nevoit sa ii închid pentru a putea intra in bloc. Am intrat asa ca ne-am îndreptat spre mansarda. Nu stiu de ce,dar seara asta era mult prea linistită pentru noi. Ne asezasem toti langa peretele rece,in asteptarea unui fenomen paranormal. Dupa o ora incepuseram sa ne plictisim: fetele vorbeau despre băietii pa care ii plăceau in ascuns,iar eu adormisem. Începusem sa visez. Ma priveam pe mine cum dormeam,ceea ce era foarte ciudat. Se facea ca merg pe o poteca si intru po o strada ce avea un indicator strâmb: Strada Libertătii. Eram multumit ca găsisem strada,asa ca m-am indreptat direct spre numarul 666. Ajunsem in fata unei case foarte mari si ciudate. Poarta se deschise singura asa ca am intrat sa arunc o privire. Ajuns inauntru,am fost intampinat de stăpânul casei.
-Vad ca pana la urma ai stiut sa ajungi.
-Tu esti băiatul de la biserica,tu esti Karol. Ia stai! Eu visez.
-Nu,nu visezi. Esti in astral.
-In ce?
-In astral.
-Gata stiu. In lumea de dincolo.
-Mda...sa zicem...
-Cine este Gamael? Tu ai zis ca ma vei ajuta.
-Este un demon. Iti vrea sufletul.
-De ce eu? De ce nu altcineva?
-Este foarte greu sa iti explic. Hai,intoarce-te inapoi in trup.
  In clipa aceea m-am trezit in mansarda. Nu imi venea sa cred ce se intampla.
-Fetelor,am fost plecat in astral.
-In ce?
-Lumea de dincolo.
-Ok?!...
  Usa se închise singura la mansarda. Si se făcu întuneric deodată.
-Ron,ce se intampla?
-Vine!
-Cine...Cine vine?
-Stăpânul meu...

Mansarda IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum