Cand mi-am dat seama ce am facut m-am retreas si am fugit in parcul de langa scoala,m-am asezat pe pamant langa lac,mi-am pus fata in genunchi si am inceput sa plang .
La un moment dat am simt ca se aseaza cineva langa mine,stiam ca e Jungkook,dar nu am vrut sa ma uit la el,imi era prea rusine.
Jungkook:Hei,de ce ai plecat.
Kiuna:..nu stiu...
Jungkook:Sa nu iti fie rusine,stiu ca ai facut-o de la prea multa bucurie,adica,stiu ca daca ti-ar placea de mine mi-ai spune...nu,fara secrete,fara minciuni intre cei mai buni prieteni.
Atunci il vad ca imi arata degetelul mic
Chiar vroiam sa ii spun ca imi place de el,dar acum ca a zis de secrete,imi era mai frica decat inainte
Kiuna:Da
"Jungkook pov."
Dupa ce am felicitat-o pe Kiuna am luat-o in brate iar ea m-a sarutat,am vrut sa raspund la sarut dar aceasta l-a rupt si a fugit.
Am plecat dupa ea ,stiind unde urma sa mearga ,deoarece mereu merge in locum nostru de langa lac cand e suparata.
Am plecat in parc si am gasit-o exact acolo,cu fata in genunchi, plangand.
M-am asezat langa ea si am intrebat-oJungkook:Hei,de ce ai plecat.
Aceasta nici macar nu se uita la mine,dar imi raspunde ezitand.
Kiuna:..nu stiu...
Voiam sa ii spun ca si eu o plac,dar nu vreau sa ma dezamagesc singur,asa ca mai bine nu o mai intreb nimic.
Jungkook:Sa nu iti fie rusine,stiu ca ai facut-o de la prea multa bucurie,adica,stiu ca daca ti-ar placea de mine mi-ai spune...nu,fara secrete,fara minciuni intre cei mai buni prieteni.
Inca parea ca o supara ceva asa ca am intrebat-o ce.
"Kiuna pov"
Inca eram foarte rusinata si nu aveam curajul de a imi ridica (,)capul din genunchi.Tot ce imi doream era sa raman singura.
Doar ca Jungkook a intrebat.Jungkook:Te supara ceva?
Nu voiam sa ii spun ce aveam defapt asa ca am bagat o minciuna.
Kiuna:Ma gandeam cu o sa se schimbe vietile noastre ,fani,repetitiile,concertele....i..imi e frica.
Jungkook:Sa nu iti fie,eu si baieti va vom ajuta,ai incredere in mine.
Kiuna:Nu voi inceta niciodata sa am incredere in tine
Atunci se aud rasete din spatel unui tufis,cand ne-am apropiat i-am vazut pe Jisung si Allyn care se tavaleau pe jos de ras
Jungkook si Kiuna:Voi ne spionati?Ce e asa de amuzant?
Allyn si Jisung:Da,si...voi doi sunteti amuzanti.
Ne-am uitat urat la ei,apoi unul la altul,Jungkook mi-a facut cu ochiul,iar dupa ce am inteles ce vroia ,ne-am introns si am plecat.
Jungkook s-a oferit sa ma duca acasa ,iar cum masina lui era la reparat,iar eu aveam in dulapul de la scoala perechile amandurora de role,am decis sa ne plimbam umpic prin oras.
Am sunat-o pe mama sa ii spun ca intarzi,apoi am facut o intrecere pana la parcul unde ne plimbam toti 7 cand eram mici.
FLASHBACK
Eram in parc cu Anne,,Jungkook,Allyn,Ellin si Jisung
Era vara,iar Solly era la mare cu parinti ei,asa ca am hotarat sa iesim in parc cu rolele.
Eu eram inaintea celorlalti si nu ma uitam in fata,la un moment dat aud pe cineva stringand
Jungkook de 7 ani:Kiuna-aaaa,ai grija
Pana sa procesez ce se intampla,am vazut bicicleta care era in fata mea,apoi totul s-a facut negru
M-am trezit dupa cateva zile la spital,m-am ridicat din pat ,m-am uitat in jur si i-am vazut pe Jungkook,Jisung,Ellin si chiar si pe Solly
Cand m-am uitat la ei toti au sarit in sus,iar Jisung s-a dus sa cheme doctorul.
Kiuna de 7 ani:Ce s-a intamplat?Solly,nu erai in vacanta?...Aaa capul meu!
Solly de 7 ani:Credeai ca ma pot distra cand tu esti in starea asta,acum odihnestete.
Atunci m-am intins in pat si am adormit.
END OF FLASHBACK
Kiuna:Nu s-a schimbat nimic,am ramas mai rapida decat tine
Jungkook:Asta suna a provocare.Ce zici ,ne intrecem pana la tine acasa?
Kiuna:Sti ca nu pot refuza intrecerile
Atunci am vazut-o pe Ellin care se plimba si ea cu rolele
Kiuna si Jungkook:Hei Ellin ,te intreci cu noi pana la casa lui Kiuna
Ellin:Normal
Si ca de obicei eu castigam,dar Ellin mi-a facut semn sa ma prefac ,ca am cazut ca sa imi demonstreze ca
lui Jungkook ii pasa de mine,si ca ii place de mine.Eu nu am vrut,dar am fost de acord sa il las sa castige.
Cand am ajuns in fata casei am simtit telefonul vibrand,cand m-am uitat am vazut un mesaj de la menegerul trupei
Manager:''Trebuie sa va mutati in noua voastra casa pana maine,iar peste trei zile ve-ti incepe antrenamentele''Cum viitoarea noastra casa era langa cea a baietilor,Tae a fost de acord sa ne ajute pe mine si Ellin sa ne mutam
intradevar,mama era trista ca o sa fie casa goala,dar a vorbit cu matusa mea sa stea la ea vreo doua saptamani.
Mi-am pus bagajele in porbagajul lui Tae si am plecat.
Cand am ajuns in fata casei nu imi venea sa cred unde voi locui
Am fost surprinsa sa vad ca aproape toate fetele erau deja acolo,iar camerele erau deja impartite
Iar eu am ramas in camera cu Ellin si Alyn.
Cele doua fete noi erau amandoua in aceiasi camera.
Iar Anne si Sollyn imparteau o camera.
Si bine inteles ca pentru fiecare cameara exista un dulap foarte mare.
Casa era foarte frumoasa,si mare,dar se intelege.
Pe langa camerele noastre mai erau cateva camere in care puteau veni baieti sa doarma,pentru ca isi mai pierd cateodata cheile si am zis ca e o idee buna.
Ce nu vam spus inca este faptul ca Ellin,Anne,Allyn si Sollyn sunt surorile lui Namjoon,Seokjin,Jimin si Hoseok.
Dupa ce m-am plimbat prin toata casa,m-am asezat in sufragerie pe canapea cu fetele,si am inceput sa radem si sa ne cunoastem cu cele doua fete noi.
Cand m-am uitat la ceas era doar ora Sase asa ca am hotarat cu 6 dintre fete sa mergem in sala de dans si sa dansam,pentru ca Sollyn se pregatea sa dea un test la teatru maine.
YOU ARE READING
Un nou început
FanfictionO poveste despre schimbarile din viata unei adolescente care isi implineste visul