cap.7

35 7 6
                                    

*In oras*

Ellin pov.

Ne urcam amandoi in masina...in timp ce mergeam Jimin se uita la mine si eu la el...pana cand se opreste masina.

Ellin:Am ajuns?

Jimin:Da iubire J

Iese grabit din masina si imi deschide usa,intinde mana ca sa ma ajute sa comor si intram in restaurant si ne asezam la o masa.

Cat Jimin merge sa dea comanda,eu intru pe grupul cu fetele dar acum si-au gai sa nu fie active nici una.

Ellin:Pe bune?Unde sunteti toate?

Dar inchid repede cand vad ca se intoarce Jimin ,il pun inapoi in buzunarul geci de pe spatarul scaunului si il intampin pr Jimin zambind el facand la fel.

Isi trage scaunul si se aseaza si el la masa.Pana cand a ajuns comanda m-a tot privit.Mi-a comandat un milkshake de zmeura si el la fel.

Jimin:Iti place?

Ellin:Dap,e preferatul meu.

In timp ce imi savuram bautura el se tot uita la mine,Pana cand,din neatentia mea mereu prezenta,mi-am bagat nasul in pahar si el a inceput sa rada.

Ellin:Ce?

Jimin:Apropiete

Ellin:De ce?

Ia un servetel dar in loc sa ma ajute sa ma sterg m-a saruta

Jimin:Aveai ceva si acolo

Eu zambesc rusinata,el pleaca la baie,eu m-a sterg si intru pe grup

Ellin:FETELEEE

Kiuna:Aici

Ellin:MA SARUTAT

Kiuna:-UUUU

Solly:Sa va tina.

Ellin:Iti iei bataie acasa

Solly:scuze unnie

Yoora:haleluia

MyYoung:Insfarsit

Allyn:Bine ca sunteti impreuna

Anne:O bat eu pe Solly din partea ta

Ellin:Nu trebuie,si stai,de cand e Jisung aici,parca era grup de fete

Jisung:sunt in grup de 3 luni deja,si Jungkook la fel

Jungkook:nu ne-ai observat pana acum?

Ellin:nu,scuze

Jungkook:Nu e nimic

Ellin:Trebuie sa plec,se intoarce Jimin

Kiuna:Succes

Jimin:hei,mergem?

Ellin:sigur

*Intre timp acasa la fete*

Yoora pov.

Stateam linistita dupa ce am vorbit cu fetele pe grup,cand deodata primesc alt mesaj anonpim.Nu au ce face?Nu ai de unde stii.Taci,nu ai treaba.Sunt constiinta ta,asta e treaba mea.Ce te urasc,sper ca sti asta.Stiu,acum citeste mesajul.

Imi ascult minunata si enervanta constiinta si citesc mesajul.

NE:Te astept in parcul de langa liceu la 16:30,langa fantana.

YOORA:...ne vedem acolo...

Sigur vrei sa faci asta? Daca nu o fac nu aflu cine este,mai am doua ore,deci e ok.Fa ce vrei,sa nu zici ca nu te-am avertizat daca se intampla ceva rau.

*Namjoon pov.

Nu imi place ca fac asta,dar altfel nu ar fi venit daca ar fi stiut ca sunt eu.

Jungkook:Esti bine Hyung?

Namjoom:Doamne,Era sa fac infart,m-ai speriat.

Jungkook:Scuze Hyung,Deeeci,ce faceai?

Namjoon:nimic,doar stateam si m-a jucam pe telefon.

Jungkook:ok,cand o sa ii spui Yoorei ca o placi?

Namjoon:nu stiu,planuiesc sa o fac cat de curand.

Jungkook:bineJ,Vrei sa vi cu mine si Taae la fete,trebuie sa hotaram cu ele duetele?

Namjoon:sigur.

Gata si capitolul asta,stiu ca nu am postat de mult,dar am avut calculatorul stricat si de pe telefon nu iki e confortabil sa scriu,oricum,sper sa v-a placa(si nu ma omorati).

Un nou începutWhere stories live. Discover now