Cap.5

62 8 3
                                    


După un drum lung, urmat de o linişte mortală, Kookie opreşte maşina.
Aud o uşa închizându-se, apoi o aud pe a mea deschizându-se, luându-mi mâna pentru a mă ajuta să mă dau jos din maşină.
După ce ieşim maşină, mă ia de mână, eu înroşindu-mă şi mă trage după el, simțind dintr-o dată nisip în sandale , semn că eram pe plajă.
După ce ajungem unde Kookie avea de gând să mă aducă, îmi dă eşarfa jos.
Acum puteam vedea minunata  plaja. Era aşa frumos.
În depărtare de putea vedea soarele care  dadea sa apuna.
Era un peisaj aşa mirific.

Eu admiram peisajul si de odata simt o mana pe umarul meu.

Jungkook:Kiuna,t-eam chemat aici ca sa iti dau o veste buna,sau rea nu stiu ce crezi tu,si sa te intreb ceva.

Kiuna:Da,ce este?

Jungkook:Cu ce sa incep?

Kiuna:Cu vestea?

Jungkook:Deci...,Managerul nostru vrea sa facem un album de colaborare cu voi si sa aiba fiecare o piesa in duet cu una din fete,iar managerul a spus ca eu ar trebui sa fac duetul cu tine.

Kiuna:Serios,nu cred!
In acel moment saream de bucurie.

Jungkook: Si acum intrebarea.

Kiuna:Daaaa...

Jungkook:V-Vrei...s-s....sa fi i...iubita m..m.m.ea?

Cand am auzit ce ma intreva tot ce am putut sa fac a fist sa ii sar in brate si sa ii dau un pupic pe obraz.

Jungkook: deeeeeci?

Kiuna:Normal ca da.

Jungkook:Dar...de asta vor sti doar baieti.

Kiuna:Pai si fetele,nu pot sa ascund asta de ele.

Jungkook:Ok,poti sa le spui si lor

Dupa aceia Kookie m-a luat in brate,m-a ridicat pe sus si m- a carat pana la un loc frumos amenajat pe plaja

Apoi ne aseazam amandoi pe patura si ne uitam la mare.

Jungkook:sti ce vreau sa fac inca din clasa a 8 a?

Kiuna:Nu stiu,ce?

Jungkook: Asta...

In acel moment ,el se apleaca si ma saruta.Iar eu nu ma las mai prejos si il sarut inapoi.

Mai stam acolo inca o ora iar apoi mergem acasa.
Pe drum doar am vorbit despre lucruri pe care le faceam cand eram mici.

Cand ajungem in fata ceasei baietilor,vad ca se stinge lumina la etaj la noi acasa,eram sigura ca minunatele mele spioane isi faceau treaba.

Kookie ma conduce mata la usa case,ma ia in brate apoi intru in casa si fug sus sa imi vad spioanele.

Kiuna:Stiu ca sunteti treze toate.

Ellin:Ba nu,dormim toate.

Kiuna:A,da,atunci cu cine vorbesc.

Ellin:cu constinta ta

Kiuna:Bine,atunci inseamna ca constinta mea nu vrea sa afle ce s-a intamplat.
Atunci vad ca sar toate din pat si vin in sufragerie
Ellin:Haide,spune tot.

Kiuna:Maine dimineata,acum vreau sa merg sa fac un dus si sa ma culc,noapte buna.Spun eu cu un zambet malefic pe fata.

MiYoung si Yoora:Ce malefica ezti,ne-ai trezit ca sa iti bati joc de noi?Spun ele aruncand cu perne in mine.

Kiuna:Sa zicem,noapte buna.

Fetele:Noapte buna

Cand am ajuns in camera,mi-am luat jurnalul si am scris tot ce s-a intamplat astazi.Chiar nu imi vine sa cred,sunt iubita ,secreta,dar iubita lui kookie,visul mi s-a implinit,iar peste trei luni vim putea debuta si noi,Ziua asta a fost una plina de vesti bune.

Am reusit sa postez si eu,cam greu dar am facut-o,sper sa v-a placa,e cam plictisitor si fara actiune,dar imi doresc sa nu m-a omorati

Un nou începutWhere stories live. Discover now