Kiuna pov.
Stateam in pat si asteptam sa vina baieti sa stabilim daca o sa scriem noi duetele sau facem doar nuste coveruri.Eu as prefera coveruri-le,pentru ca nu m-a pricep sa scriu cantece,desi am un jurnal nu o sa vada nimeni ce melodi am nascocit eu.
stateam eu linistita si apare Yoora cu un caiet maro cu o nota muzicala aurie pe el,si dupa mi-am dat seama ca era al meu.
Kiuna:YOORA,DE UNDE AI LUAT ALA?
Yoora:Din camera ta de pe birou,sa sti ca sunt niste piese interesante si dragute.
Kiuna:BA NU,DAL AICI.
Yoora:Okok,linistestete,nu a citit nimeni,doar eu.
Kiuna:ce bine,am crezut ca ai facut ce cred eu ca ai facit Unnie.
Yoora:Si Bang.
Si incepe sa alerge prin casa.
Kiuna:YOORA,OI FI TU LIDERU DAR TOT POT SA TE BAT.
Yoora:ESTI UN MAKNAE PITIC,NU POTI SA IMI FACI NIMIC.
Kiuna:ZICI TU?POT SA IN SUN PE NAMJOON SA II SPUN CAT DE MUT IL PLACI.
Yoora: INCEARCA-TI NOROCU SI ESTI M O A R T A!! spune in timp ce accentueza ultimu cuvant spunandu-l pe litere.
Kiuna: Aa da si ce imi faci?Yoora: Ma provoci cumva?
Kiuna: Normal!!Yoora: Okey, atunci probabil nu ai vrea ca tot grupul de baieti si la fel si internetu poate sa vada un filmulet in care vorbeai in somn cum tu esti printesa si ca Kookie printul tau.
Kiuna: Nu ai face asta!
Yoora: O ba da!
Kiuna: La naiba cu tine Yoora!
Yoora: Hihi si eu te iubesc!
Kiuna: Insa unnie cand ai de gand sa-i spui lui Namjoon oppa ca iti place de el?
Yoora: Nu stiu, proababil doar daca o va face el imi voi marturisi si eu sentimentele, daca nu o va face el probabil ca niciodata. " spun in timp ce ridic lenesa din umeri si ma gamdesc cu ce sa ma imbrac pentru intalnirea aceea"
Kiuna: Offf.... Sincera sa fiu as vrea sa va vad formand un cuplu..
Yoora: Ihm... Nu stiu ce sa zic... Probabil ca el nici nu s-ar uita la mine la cum arat...
Kiuna: Cum adica la cum arati unnie?
Yoora: Pai bine, pana acuma nu am avut niciodata o intalnire sau o relatie sa zic asa din cauza aspectului meu...
Kiuna: Hei, daca insinuezi ca esti urata nu esti pe nici de-aproape a adevarului. Esti al naibi de frumoasa!
Yoora: Daca tu zici...
Kiuna: O sa vezi ca am dreptate! Dupa ce termin ce am de spus plec din camera ei, deoarece am de gand sa ii demonstrez ce persoana minunata ii!
Yoora pov:
Cu ce naiba sa ma imbrac? Cred ca imi voi lua conversi negri, cu o pereche de blugi negri si un tricou sau camasa alba ori neagra+ jacheta de piele. Pana la urma am ramas cu un tricou negru, parul mi l-am lasat liber.Pentru machiaj am optat pe unul mai natural facandu-mi niste umbre cu un maroniu nud, dupa care mi-am facut vesnica codita cu tusul, genele mi le-am dat cu un rimel pentru ai mai da volum iar buzele le-am dat cu un ruj rosu. Ca accesori mi-am pus niste inele pe degete ai niste bratari+ cercei mei preferati.
Se facu-se deja ora 16, am coborat scarile cu gandul ca voi pleca spre parc, insa ghinionul meu era ca am dat de fete.
Kiuna&Solly: Unde mergi asa aranjata??
Yoora: In parc. Merg sa ma plimb putin...
"In gandul meu speram ca voi reusi sa scap de ele"
Fetele:Sigur.. Sa nu stai mult!!!
Tot ce am mai auzit dupa ce am iesit pe usa afara. Is al naibi de curioasa cine naiba mi-a trimis acel mesaj!
Namjoon pov.
Chiar nu imi placea ca faceam toate astea,dar nu aveam curaj sa ii vorbesc Yoorei altfel,nici asa nu stiu daca e ok.
Ma pregatesc sa plec si imi iau niste conversi negri,un tricou negru,un hanorac cu gluga,niste blugi negri si masca.Cand sa ies pe usa dau nas in nas cu cei doi maknae enervanti.
Kookie& Tae:Unde mergi asa gatit?
Namjoon:Sa ma plimb,de ce?Baietii:Doar asa.
Tae:Mi-am adus aminte,mi-a zis Yoora ca a gasit un caiet cu versuri scrise de Kiuna,a zis ca m-i le da maine la scoala si ti-l aduc sa te uiti peste el.Bang l-a vazut si a zis ca aunt bune,dar vrea si parerea ta.
Kookie:Ai tinut minte toate astea,dar o lista cu lecturi de vacanta nu.
Tae:Eee.
Namjoon:Ok,eu trebuie sa plec,pa!
Baietii:Paa hyung,succes.
-------------
Gata si capitolul asta,stiu ca nu am mai postat demult,dar chiar nu am avut inspiratie,chiar daca a stat capitolul asta ca ciorna vreo luna,dar na.
Ii multumesc BlackLore ca m-a ajutat sa mai scriu ceva.Ps:La media e Yoora.
YOU ARE READING
Un nou început
FanfictionO poveste despre schimbarile din viata unei adolescente care isi implineste visul